Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این مراسم با حضور دکتر سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان ، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذی‌حساب، علرضا رحیمی عضو هیات اجرایی، عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی و عضو هیات اجرایی، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون های تکواندو ، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس ومسئولان فدراسیون شمشیربازی  صبح امروز در محل موزه ملی ورزش ، المپیک ، پارالمپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم پیمان فخری قهرمان شمشیربازی کشورمان ، تنها مدال طلای انفرادی شمشیربازی قهرمانی آسیا -1999 را تقدیم موزه ملی ورزش ، المپیک ، پارالمپیک نمود .

در ادامه سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با حضور در این مراسم ،کاپ قهرمانی جهان این رشته در سال 2015 را تقدیم موزه کرد و افزود : فدراسیون تکواندو تاکنون موفق به کسب 2 کاپ قهرمانی تکواندو جهان شده است که یکی از آنها تقدیم آستان قدس رضوی و این کاپ نیز به موزه ملی ورزش تقدیم می گردد .

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان نیز با اهداء مدال بوکس حرفه ای احسان روزبهانی و کتاب تاریخچه بوکس ایران در این مراسم حاضر شد.

سپس فدراسیون اسکی با اهداء 2 مدال از نمایندگان ورزشهای زمستانی کشورمان ، مدال نقره بازیهای آسیایی زمستانی -2011 سید ستار صید و مدال برنز رقابت های بین المللی اسکی صحرانوردی در بخش بانوان سمانه بیرامی باهر در مراسم امروز مشارکت نمود .

از یادبودهای اهدایی به موزه چوب اسکی جهانگیر ساوه شمشکی ملی پوش اسبق اسکی کشورمان در سال 1328 بود که به موزه ملی ورزش اهدا شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکی بوکس تکواندو موزه وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!