Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتابک گفت: دوره آموزشی توانمندسازی راهنمایان گردشگری زیر نظر دبیر فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری در بندرعباس برگزار می شود.

« فائقه اتابک، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اعلام کرد: به منظور توانمندسازی راهنمایان گردشگری استان، یک دوره آموزشی زیر نظر  «آرش نورآقایی»، مشاور و ایده پرداز در عرضه گردشگری و دبیر فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری در بندرعباس برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه راهنمایان و فعالان حوزه گردشگری است، افزود: دوره آموزشی توانمندسازی راهنمایان گردشگری به همت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و با همکاری موسسه آموزشی گردشگری جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار می شود.

 

وی، شرکت در این دوره را رایگان اعلام و اظهار کرد: دوره آموزشی توانمندسازی راهنمایان گردشگری دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ عصر در ساختمان جهاد دانشگاهی هرمزگان به نشانی بندرعباس، بلوار دانشگاه برگزار می گردد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خسارت سیل نماز جمعه آق قلا جامعه الزهرا س قم سپاه توانمندسازی دوره آموزشی هرمزگان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان

به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با اعلام این خبر گفت: از سال گذشته بحث بیمه هنرمندان با پیگیری‌های وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با دستور اکید رئیس‌جمهوری در دستور کار قرار گرفت.   محمدجواد ساوری خاطرنشان کرد: نظر به ابلاغ دستورالعمل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص بیمه کردن افراد جدید از شاغلان صنایع‌دستی شناسه‌دار و در اجرای قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی مصوب ۹۶/۱۱/۱۸، تعداد ۲۲۴ نفر متقاضی در استان گلستان مورد تأیید وزارتخانه و سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفتند.   او یادآور شد: از سنوات گذشته تعداد ۴۲۷ نفر از صنعتگران استان در لیست انتظار بیمه بوده‌اند که از این تعداد ۲۲۴ نفر از سوی وزارتخانه تائید و به استان ابلاغ شدند.   ساوری با اشاره به این‌که فعالان حوزه صنایع‌دستی و رشته‌های فعال در استان گلستان بسیار گسترده هستند و تعدادی از این هنرمندان از گذشته نیز دارای خدمات بیمه تأمین اجتماعی بودند، اظهار امیدواری کرد با شروع روند جدید بتوانیم در ادامه، زمینه بهره‌مندی سایر هنرمندان را نیز برای استفاده از این خدمات فراهم کنیم.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در ادامه تأکید کرد: افراد برای بیمه شدن علاوه بر مجوز میراث‌فرهنگی باید کارت فنی حرفه‌ای نیز داشته باشند ازاین‌رو به همه صنعتگران صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی شناسه دار استان تأکید می‌شود در اسرع وقت با مراجعه به اداره فنی و حرفه‌ای نسبت به اخذ کارت مهارت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند
  • ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
  • آغاز هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری
  • تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان
  • برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    
  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • سمنان میزبان جشنواره «تاسکا» شد
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد