Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:07:05 GMT

علت درگیری با پلیس راهور در شیراز توضیح داده شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۴۷۱۷

علت درگیری با پلیس راهور در شیراز توضیح داده شد

سرهنگ کاووس محمدی، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم گشت زنی پلیس راهور استان فارس، پنجم اردیبهشت 98 در حال اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در شهر شیراز، در چهار راه پارامونت این شهر یک دستگاه موتورسیکلت را که راکب و سرنشین آن کلاه ایمنی نداشتند، متوقف کرد.
وی اضافه کرد: پلیس راهور پس از بررسی های انجام شده به دلیل عدم احراز هویت و استفاده نکردن سرنشینان از کلاه ایمنی، دستور توقیف و هدایت موتورسیکلت به پارکینگ را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی اظهار داشت: پس از صدور دستور توقیف موتورسیکلت، سرنشینان آن از این کار ممانعت کردند، همین مساله موجب بروز درگیری شده و ماموران با تمرد این 2 شخص از دستور پلیس مواجه شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس راهور با هدف دفاع از خود و جلوگیری از فرار متهمان از اسپری فلفل استفاده کردند و در نهایت موتورسیکلت به پارکینگ منتقل شد.
به گفته محمدی، تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده در حال انجام است.
9873 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان فارس پلیس راهور فلفل ماموران پلیس موتورسیکلت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی