Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان این رویداد که برای نخستین‌بار صورت می‌پذیرد با حضور حقوقدانان برجسته و مقاماتی از دستگاه‌های مختلف کشور، روز سه‌شنبه، دهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فراخوان‌های جایزه حقوق شهروندی که با هدف ترویج گفتمان حقوق شهروندی برگزار می‌شود، سال گذشته منتشر شد و پس از  دریافت آثار مرتبط با حقوق شهروندی که تا ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۷ ادامه داشت، ده‌ها اثر به دبیرخانه جایزه واصل شد و مورد داوری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه بررسی آثار محدود به شرکت در فراخوان نبوده و مستقلا توسط کارگروه ها و کمیته های ذیربط دبیرخانه جایزه انجام شد. بررسی ها توسط افراد متخصص و صاحبنظر، فرهیختگان و استادان دانشگاه انجام گرفت و مبنای رصد، منشور حقوق شهروندی ابلاغی رییس جمهور محترم است.

ازجمله محورهای این جایزه، برترین ها در زمینه‌های «اثر علمی، سازمان مردم نهاد(سمن) فعال در حوزه حقوق شهروندی، شخصیت فعال اجتماعی در حوزه حقوق شهروندی، تلاش قانونگذاری، دستگاه اجرایی و آرای قضایی در راستای تضمین حقوق شهروندی» است.

شایان ذکر است اهدای جوایز نخستین جایزه حقوق شهروندی دانشگاه علامه طباطبائی، عصر روز سه‌شنبه دهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ و با حضور حقوقدانان، صاحبنظران و فرهیختگان دانشگاهی و اجتماعی در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حقوق شهروندی دانشگاه علامه طباطبائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

باشگاه گل گهر کار شایسته ای را انجام داده است.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران محسوب می شود.

عصر روز گذشته طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، باشگاه گل‌گهر به عنوان اولین سفیر و حامی اقدام خداپسندانه "اهدای عضو" در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی شد.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود