Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر سالاری، دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه تیمش شکست سنگین مقابل صنعت نفت آبادان را جبران کرده است، ابراز خرسندی کرد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ناصر سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار تیمش برابر سپیدرود که منجر به برتری 2 بر یک شاگردان افشین قطبی شد، گفت: ما بعد از شکست برابر صنعت نفت تمرینات خوبی را انجام دادیم تا آماده بازی با سپیدرود شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی قبلی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. معمولاً شکست‌های سنگین احساس خوبی به بازیکنان نمی‌دهد، ولی همه‌ی ما این باخت را فراموش کرده و دنبال جبران بودیم. می‌دانستیم بازی سختی در رشت داریم ولی خوشحالم که آن شکست سنگین در زمین خودمان را جبران کردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: بازی سختی در پیش داشتیم. آنها دنبال ماندن در لیگ برتر هستند و در زمین خودشان فقط به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کردند. بازی در چمن مصنوعی هم سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی ما برای جبران باخت قبلی باید سپیدرود را شکست می‌دادیم. باید در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی بگیریم تا در پایان لیگ برتر جایگاه خوبی را به دست بیاوریم. الان در رده ششم هستیم و باید این جایگاه را تا پایان فصل حفظ کنیم.

وی در واکنش به اینکه شایعاتی مبنی بر جدایی افشین قطبی از فولاد مطرح شده است، تصریح کرد: من در جریان ماندن یا جدایی ایشان نیستم. من بازیکن هستم و این مسائل به مسئولان باشگاه و سرمربی مربوط می‌شود. فقط باید بگویم که قطبی مربی کاربلد و باتجربه‌ای است و می‌تواند باعث پیشرفت هر مجموعه‌ای شود.

قطبی: خیلی مهم بود که شکست هفته قبل مقابل نفت را جبران کنیم/ عقب‌نشینی تیم ما در نیمه دوم طبیعی بود

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S28,1410,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هاکی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هاکی هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

به گزارش صدای ایران از ایرنا، هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امید‌ها برای کاتالان‌ها زنده شود، اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند، اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند. با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟