Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیدئو کوجیما، بازیساز ژاپنی از جدایی‌ از استودیو کونامی و شروع دوباره‌اش صحبت می‌کند.

طرفداری – هیدئو کوجیما در حاشیه کنفرانس خبری جشنواره ترایبکا در ارتباط با مسائل مختلفی صحبت کرد. در ادامه صحبت‌های وی راجع به جدایی‌اش از استودیو کونامی در سال 2015 و تاثیر این اتفاق بر زندگی‌اش را بخوانید.

به گزارش وبسایت GamesRadar+، زمانی که هیدئو کوجیما کونامی (استودیویی که با ساخت سری بازی‌های Metal Gear Solid در آن نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود) را ترک کرد، در واقع دنیای بازی‌های ویدیویی از این جدایی خرسند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مقطع رابطه کونامی با کوجیما سرد شده بود و از طرفی دیگر نمی‌شد آینده روشنی برای سری متال گیر تصور کرد. پس از جدایی، شایعات مختلفی در ارتباط با جزئیات و دلایل این اتفاق مطرح شد، اما کوجیما خیلی زود به دنیای بازیسازی بازگشت، ظاهرا بدون آنکه هیچ آسیبی از آن اتفاق تلخ دیده باشد.

کوجیما که همراه با ستاره بازی Death Stranding یعنی نورمن ریداس و دوستش جف کیلی (بنیان‌گذار مراسم The Game Awards) در مراسمی حضور یافته بود، راجع به اینکه یک شروع دوباره در سن 51 سالگی چه حسی دارد صحبت کرد:

من برای 30 سال بود که بازی می‌ساختم و در بازیسازی کاملا ثابت قدم بودم، اما پس از جدایی چیزی نداشتم که کارم را با آن شروع کنم. باید کاملا از نو شروع می‌کردم. نه دفتری داشتم، نه تیمی و نه منابع یا ایده‌ای که بر رویشان کار کنم. هیچ ابزاری نداشتم. فکر می‌کردم که همه چیز را از دست داده‌ام، اما در نهایت متوجه شدم ارتباطات زیادی دارم، مانند کارکنان سونی، مانند نورمن (ریداس)، مانند جف (کیلی). دوست داشتم با این افراد که فکر می‌کردم خیلی برایم اهمیت دارند دوباره ارتباط برقرار کنم.

از راست به چپ: کوجیما، ریداس و دل تورو.

این ارتباطات که کوجیما از آنها صحبت می‌کند، شامل افرادی همچون نورمن ریداس (که در ساخت یک بازی Silent Hills با کونامی همکاری داشت) و گیِرمو دل تورو (کارگردان سینما) بود که در نهایت منجر به شکل گرفتن ایده‌ی ساخت بازی Death Stranding شد. کوجیما در ادامه صحبت‌هایش گفت:

شروع کردن از نو کار بسیار دشواری بود، اما به آهستگی متوجه شدم که هیچ چیز را از دست نداده‌ام. خیلی سخت نبود. من خیلی خوش‌شانس بودم زیرا تمام این روابط را داشتم. معمولا، وقتی راجع به ایده‌هایی که در ذهنم جریان دارد با افراد هالیوودی صحبت می‌کنم هرگز نمی‌گویند «باشه من در این پروژه شرکت خواهم کرد»، اما من خیلی خوشحالم که این افراد (بازیگران Death Stranding) چنین حرفی زدند. مدس میکلسن هم جزو این افراد بود، وقتی همه چیز را به صورت شفاهی برایش توضیح دادم قبول کرد که در پروژه‌ام شرکت کند. مدیر برنامه‌ی مدس به من گفت این اولین بار است که او بدون هیچگونه قرارداد کتبی شرکت در پروژه‌ای را قبول می‌کند.

کوجیما و ریداس در همین مراسم راجع به بازی Dearth Stranding اطلاعات جدید منتشر کرده بودند. می‌توانید آن مصاحبه را در اینجا بخوانید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها

دریافت 19 MB

به گزارش همشهری آنلاین، اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

کد خبر 849215 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال اوسمار ویرا ورزش باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!