Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولی هونس می گوید وقتی از باشگاه بایرن مونیخ جدا می شود می خواهد تمام تیم های این باشگاه قهرمان شده در کنار هم جشن قهرمانی بگیرند.

طرفداری - با نگاه به مصاحبه های اولی هونس می توان در مورد سیاست های کلان باشگاه بایرن مونیخ، اطلاعات لازم را کسب کرد. آنچه فعلا مشخص است، رئیس باشگاه از عملکرد نیکو کواچ در اولین فصل حضورش روی نیمکت مربیگری تیم راضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Merkur، اولی هونس در مورد وضعیت بایرن مونیخ در فصل جاری اظهار داشت:

با توجه به همه جوانب، ما تاکنون فصل خوبی داشته ایم. به فینال جام حذفی رسیده ایم و در لیگ هم صدرنشین هستیم. 4بازی از فصل باقی مانده است. در لیگ قهرمانان توسط تیمی حذف شدیم که یکی از شانس های جدی قهرمانی در مسابقات است. و باید این را هم اضافه کرد که ما بحران را پشت سر گذاشته ایم. وقتی به تیم در بازی با وردربرمن نگاه می کنم، باید بگویم خیلی خوب کار کردیم. البته در یکی دو مورد هنوز در مرحله برنامه ریزی هستیم. در حال حاضر 5-6 بازیکن جوان در ترکیب تیم داریم و 1-2 بازیکن جوان دیگر هم به تیم اضافه خواهد شد. ما از این نظر به تیم مان افتخار می کنیم.

در مورد آینده:

در این مورد باید با خانواده ام صحبت کنم. تاکنون وقت نداشتم در این مورد حرف بزنم. به همین خاطر همه چیز را به ماه ژوئن موکول کرده ایم. در آن زمان من در تعطیلات خواهم بود. من تصمیم می گیرم و قبل از شروع فصل جدید بوندس لیگا در ماه آگوست، آن را اعلام خواهم کرد.

در مورد رئیس سابق فدراسیون فوتبال آلمان:

من و گریندل هیچ وقت روابط نزدیکی نداشتیم. ولی به خاطر اتفاقی که برایش افتاد متاسفم. وقتی شما هم تجربه مشابهی داشته اید خیلی خوب می توانید حس انسان ها را درک کنید. رسانه ها آماده هستند که شخصیت افراد را زیر سوال ببرند و از مرزها عبور کنند. من این روند را اصلا نمی پسندم.

به گزارش TZ، از هونس در مورد خداحافظی رویایی اش از بایرن سوال شد:

خداحافظی رویایی من؟ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. تیم زنان باشگاه به قهرمانی در لیگ یا لیگ قهرمانان برسد. و البته تیم بسکتبال باشگاه هم قهرمان شود. بعد همه آنها در بالکن مارینپلاتز (مونیخ) کنار هم جشن قهرمانی بگیرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد

رالف رانگنیک پس از بازی مقابل رئال مادرید تصمیمش را پذیرفتن یا رد کردن پیشنهاد بایرن مونیخ، خواهد گرفت

طرفداری | در حالی که زمان زیادی تا بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نمانده، جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی جدید در پشت پرده ادامه دارد و گویا سرمربی تیم ملی اتریش گزینه اصلی این باشگاه است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ رالف رانگنیک گزینه مورد نظر تمامی مدیران بایرن مونیخ از جمله اولی هونس است. بنابراین سران باشگاه جایگزین دیگری در نظر ندارند. باواریایی‌ها به دنبال امضای یک قرارداد سه ساله تا 2027 با رانگنیک هستند.

از سوی دیگر آن‌ها نگران فدراسیون فوتبال اتریش نیز نیستند و اعتقاد دارند یک مبلغ متوسط یک رقمی میلیون یورویی به عنوان غرامت پرداخت خواهند کرد، دو طرف مذاکرات خوبی با یکدیگر داشته‌اند. همچنین رانگنیک در نقل‌وانتقالات باشگاه نیز نقش خواهد داشت. قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال 2026 اعتبار دارد.

بیش‌تر بخوانید:

به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود 

مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد

پس از بازی مقابل رئال مادرید، زمان اعلام تصمیم رالف رانگنیک

هنوز چیزهای زیادی بین رالف رانگنیک و بایرن مونیخ وجود داشت که باید تکلیف‌شان مشخص شود. قرار است پس از بازی مقابل رئال مادرید، صحبت‌های بیش‌تری انجام شود و انتظار می‌رود این هفته تصمیم نهایی گرفته شود. هر چند سران بایرن مونیخ خوش‌بین هستند که رانگنیک پیشنهادشان را خواهد پذیرفت.

گفتنی است دو تیم امشب از ساعت 22:30 در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟