Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار آستارا گفت: سازمان های مردم نهاد این شهرستان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی با اجرای برنامه های مختلف نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سامان ساسانیان روز شنبه در نشست با اعضای سازمان های مردم نهاد در فرمانداری آستارا افزود: متاسفانه آمار طلاق و اعتیاد در سالیان گذشته در جامعه افزایش یافته و باید سمن ها به جهت نزدیکی با اقشار مردم نسبت به شناسایی جامعه هدف، آسیب شناسی و برگزاری کارگاه های آموزشی همت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: آستارا از نظر تعداد سمن های فعال جزو شهرستان های پیشرو و شاخص در استان گیلان است و باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده شود.
وی اضافه کرد: در روزهای گذشته یک سازمان مردم نهاد از آستارا به عنوان سمن برتر در حوزه بانوان گیلان برگزیده شد و تعداد سمن های فعال زیر نظر فرمانداری و اداره ورزش و جوانان آستارا به 10 سمن رسیده است.
معاون فرماندار آستارا بیان کرد: از سال 96 ساماندهی سازمان های مردم نهاد در آستارا آغاز و خوشبختانه به همگرایی و توان افزایی مردم و دولت در این شهرستان منجر شده است.
ساسانیان گفت: برای توسعه اقتصادی و گردشگری آستارا مطابق قانون برنامه ریزی و تلاش می شود و باید با همکاری سمن ها از ظرفیت های گردشگری این شهرستان نظیر دهستان حیران، آبشار لاتون، تالاب استیل و پارک بی بی یانلو برای درآمدزایی استفاده کنیم.
وی افزود: فعالیت مستمر، افزایش سرمایه اجتماعی، توجه به حقوق شهروندی و توسعه پایدار سمن ها ضروری است و توسعه کشورها منوط به مسئولیت پذیری شهروندان است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گيلان آسيب هاي اجتماعي آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد