Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:53:55 GMT

ستاره جوان دورتموند به رکورد 9 ساله «لمپارد» رسید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۰۵۰

ستاره جوان دورتموند به رکورد 9 ساله «لمپارد» رسید

تهران- ایرنا- «جیدون سانچو» وینگر تیم بورسیا دورتموند با دادن 14 پاس گل به هم تیمی هایش در بوندسلیگای آلمان، به رکوردی که برای مدت 9 سال در تسخیر «فرانک لمپارد» بود، دست یافت.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری «اسکوآکا» روز شنبه نوشت: زنبورهای تحت هدایت «لوسین فاوره» قصد جان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر آلمان یعنی بایرن مونیخ را کرده اند و قصد دارند این تیم را از تخت پادشاهی بوندسلیگا به زیر بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که وینگر 19 ساله دورتموند فصلی شگفت انگیز را سپری می کند.
عملکرد تحسین برانگیز سانچو در رقابت های بوندسلیگا نخستین دعوت به تیم ملی انگلیس را از سوی «گرت ساوتگیت» برای وی به ارمغان آورد.
و سانچو با فراهم کردن پاس گلی دیگر در بازی مقابل شالکه، به سرعت بخت های خود را برای حضور در ترکیب سه شیرها در رقابت های لیگ ملت های اروپا در تابستان سال جاری، افزایش داده است.
سانچو در حالی چهاردهمین پاس گل خود را برای «ماریو گوتسه» فراهم کرد که تنها 14 دقیقه از شهرآورد پرتنش دورتموند باقی مانده بود؛ پاس گلی که وینگر جوان زنبورها را با یک پاس گل بیشتر نسبت به بزرگانی همچون «لیونل مسی»، «ادن هازارد» و «پابلو سارابیا» در صدر فهرست بازیکنان با بیشترین پاس گل در پنج لیگ اول اروپا قرار داد.
علاوه بر این، سانچو پس از «فرانک لمپارد» ستاره اسبق تیم چلسی که در فصل 2009 – 2010 موفق شده بود در پنج لیگ نخست اروپا 14 پاس گل یا بیشتر به نام خود ثبت کند، موفق به برابری با این رکورد شد.
لمپارد 31 ساله آن روزها هم توانست در مسیر فتح لیگ برتر جزیره 14 پاس گل به نام خود ثبت کند و در کنار مهاجمان اسبق آبی های لندن به ویژه «دیدیه دروگبا» حاصلخیرترین زوج هجومی را تشکیل دهد.
سانچو پیش از اینکه در سال 2017 با امید در اختیار داشتن فرصت بازی بیشتر از منچسترسیتی به دورتموند ملحق شود، در جمع شاگردان «پپ گواردیولا» نامی برای خود دست و پا کرد.
در این بین، زمزمه هایی مبنی بر ابراز تمایل منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن سانچو به گوش می رسد اما «هنس یوآخیم واتسکه» رئیس باشگاه دورتموند نسبت به عملی نشدن این انتقال ابراز اطمینان کرده است.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جيدون سانچو فرانك لمپارد دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در شرایطی که همه منتظر انتقال اوستون اورونوف هافبک ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال ازبکستان به استقلال بودند، این بازیکن در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای با قراردادی یک و نیم ساله به رقیب این تیم یعنی پرسپولیس پیوست.

سرخ‌پوشان با حضور این ستاره ازبکستانی جان دوباره‌ای گرفتند و حالا اورونوف در کمتر از ۵ ماه تبدیل به ستاره بی، چون و چرای قرمز‌ها شده و محبوبت خاصی را در بین تماشاگران پیدا کرده است. اورونوف در ۱۱ بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته است موفق شده ۵ بار برای قرمز‌ها گلزنی کند.

حالا با درخشش این هافبک ۲۳ ساله و پیشنهاد احتمالی تیم‌های خارجی به وی، مدیریت باشگاه پرسپولیس دست به کار شده و در تلاش است تا به منظور حفظ این ستاره ازبکستانی مدت قرارداد اورونوف را افزایش دهد. مذاکرات اولیه در این خصوص صورت گرفته و طرفین منتظر پیشنهادات یکدیگر هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!