Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها گفت: در سال ۹۷ بر اثر تصادفات رانندگی ۱۶ هزار نفر کشته، ۳۵۰ هزار نفر معلول و یک میلیون نفر به دلیل پرداخت خسارات دچار فقر شدید شدند.
به گزارش مهر، محمد بخارایی در مراسم گرامیداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل، با بیان اینکه ایمنی راه‌ها نیازمند عزم ملی است، گفت: این موضوع فلسفه نامگذاری ۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تعیین یک روز برای عطف توجه مردم و دست اندرکاران حمل و نقل برای بازشناسی اشتباهات منجر به فاجعه سوانح جاده‌ای و همچنین دست یابی به راهکار ملی برای کاهش سوانح جاده‌ای است.
رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با تاکید بر اینکه ایمنی حق ملی هر شهروندی است و همه انسان‌ها و کودکان حق دارند در ترددهای جاده‌ای سالم بمانند، گفت: سال گذشته ۱۶ هزار کشته و ۳۵۰ هزار مجروح، معلول و از کار افتاده دائمی داشتیم ضمن اینکه یک میلیون نفر به دلیل پرداخت خسارات سوانح جاده‌ای دچار فقر شدید شده اند.
بخارایی تاکید کرد: بنابراین باید در روز ملی ایمنی حمل و نقل از ارزشهای حمل و نقل برای توسعه نام برد نه اینکه حمل و نقل را عاملی برای کشته شدن دانست چرا که حمل و نقل برای توسعه یافتگی است. برچسب ها: تصادف ، طرفداران ایمنی ، محمد بخارایی ، ایمنی

منبع: خرداد

کلیدواژه: تصادف طرفداران ایمنی ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان

به گزارش صدای ایران از ایرنا،تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت. 

دیگر خبرها

  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج