Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:40:52 GMT

دو سامانه ثبت شرکت‌ها و خدمات کارت کیشوندی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۹۵۷

دو سامانه ثبت شرکت‌ها و خدمات کارت کیشوندی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی سامانه‌های هوشمند و الکترونیک ثبت شرکتها و صدور کارت کیشوندی، با حضور دکتر جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

افتاده مدیر حقوقی منطقه آزاد کیش گفت با توجه به کثرت پروندها و حضور بیشمار ارباب رجوع به این نتیجه رسیدیم که این تراکم پرونده و مراجعات نه در شأن کیش و نه در شأن مراجعین است به جهت پاسخگویی و مشتری مداری شایسته این طرح فوق را با همکاری مدیریت فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش مطرح و پیاده سازی نمودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرحقوقی سازمان از طراحی و رونمایی از سامانه املاک و مستغلات کیش با هدف رصد و ثبت کلیه معاملات و رهن و اجاره در حوزه املاک کیش را طی ماه‌های آینده خبر داد.

فرج زاده رئیس ثبت شرکتهای کیش در این جلسه گفت بیش از ۱۳ هزار شرکت در کیش به ثبت رسیده که برخی از شرکت‌ها دارای پروندهای چند لایه و قطور بودند ما در ابتدا با انبوهی از پروندها مواجه بودیم، وی افزود کلیه پرونده‌ها برگ شماری و اسکن و در سامانه بارگذاری گردید.

فرج زاده افزود بجهت ایجاد شفافیت بیشتر برای دستگاه‌های نظارتی و جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی و ایجاد تعاملات و تسریع و تسهیل امور درخواستی ارباب رجوع این طرح کلید خورد و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

در ادامه دکتر غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، گفت در نظر داریم مزیت و جایگاه معنوی کارتهای کیشوندی را ارتقا ببخشیم.

وی از برنامه ریزی برای افزایش خدمات کارت کیشوند به دارندگان این کارت خبر داد و گفت: از معاونت اجتماعی جهت ارتقا مزیت کارت کیشوندی برنامه و طرح خواسته ایم و از خود کیشوندان و رسانه‌ها تقاضا داریم طرح و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا بررسی بکنیم.

وی افزود به زودی خبرهای خوبی مبنی بر افزایش مزیت‌ها و خدمات این کارت به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

مظفری گفت تصمیم داریم در آینده نزدیک به افراد صاحب نام و فرهیخته و اثرگذار کشور کارت افتخاری کیشوندی تقدیم کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد و گفت امیدواریم به سمت هوشمند سازی و الکترونیکی کردن کلیه امور اداری کیش و در عمل کیش را به شهری دیجیتال محور و هوشمند تبدیل بکنیم.

متقاضیان ثبت شرکت‌ها از این پس بدون رفت و آمدهای اداری و انتظارهای طولانی می‌توانند با ورود به سامانه sherkat.kish.ir مجوزهای لازم را دریافت و شرکت مورد نظر را ثبت کنند.

متقاضیان صدور و تمدید کارت کیشوندی از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به سایت kishvand.kish.ir خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

افرادی که پیش از این مدارک خود را تحویل دادند مطابق با روال قبل کارت خود را دریافت می‌کنند اما متقاضیانی که از شنبه قصد دارند کارت خود را تمدید و یا درخواست کارت جدید بدهند حتماً باید به سامانه مراجعه کنند.

اداره صدور کارت کیشوند از شنبه هفتم اردیبهشت به درخواست‌های حضوری رسیدگی نمی‌کند.

در پایان این مراسم غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش کارت کیشوندی افتخاری به نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات اعطا کرد

کد خبر 4601913

منبع: مهر

کلیدواژه: نصرالله جهانگرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت