Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@20:56:56 GMT

ادامه تلاش ها برای تخلیه آب از آق‌قلا

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۰۲۴۷

فرماندار آق‌قلا گفت: با کمک گروه‌های جهادی و مردمی و نیروهای امدادی تلاش برای ترمیم سیل‌بند یُلمه‌خَندان و مهار آب ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ضمیر گفت: با ورود دستگاه های پمپاژ قوی بزودی روند تخلیه آب از شهر افزایش می یابد.   به گفته فرماندار آق قلا تخلیه کامل آب ممکن است یک هفته طول بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ضمیر از اسکان بیش از 2200 نفر در محل‌های امن خبر داد و گفت تلاش می‌شود پیش از رسیدن ماه رمضان وضعیت بخش‌های درگیر با آبگرفتگی، به حالت عادی بازگردد. از گمیشان هم خبر می‌رسد دستگاه‌های امدادی برای مقابله با آبگرفتگی احتمالی در آماده‌باش قرار دارند.  فرماندار گمیشان گفت: پیش‌بینی می‌شود روان‌آب خارج شده از آق‌قلا با حجم یک سوم سیلاب قبلی، امروز وارد مناطقی از این شهرستان شود که در این رابطه به اهالی گمیش تپه و روستاهای حاشیه گرگانرود هشدارهای لازم داده شده.  توماج از تقویت سیل‌بندهای گمیشان خبر داد و گفت: از سه روز قبل، به شهرداران و بخشداران منطقه اعلام شده استحکام بخشی دایک‌های حفاظتی را در دستور کار قرار دهند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آق قلا آبگرفتگی گلستان امداد رسانی تخلیه آب گمیشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد

فرماندار ایلام گفت: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان ایلام اظهار کرد: مدیریت بحران در زمان وقوع حادثه مستلزم تمهیدات لازم و از قبیل پیش‌بینی شده است.

وی افزود: به همت اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی شاهد بحران سیلاب در سطح شهرستان نبودیم.

فرماندار ایلام ادامه داد: در توزیع آب روستایی، با توجه به اینکه شغل عمده مردم کشاورزی است برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد تا آب مصرفی کشاورزی و شرب مردم تأمین شود.

نادری تاکید کرد: ترمیم به موقع شکستگی و رفع آن از مطالبات به حق مردم است که باید در اسرع وقت مرتفع اجرا شود.

وی اضافه کرد: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

ادامه داد: با کمک دهیاران و شوراها، جمعیت هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد جهت پیشگیری از بروز هرگونه آتش‌سوزی در مراتع وجنگل‌ها تدابیری اندیشیده شود.

کد خبر 751224

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • تلاش برای رفع آبگرفتگی ها در خوزستان / سامانه بارشی دیگر در راه است
  • تخلیه آب منازل مسکونی و رهاسازی ۳۰ خودروی گرفتار در آبگرفتگی های دزفول
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی