Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:05:01 GMT

آب سد شیرین دره به مدار مصرف بجنورد بازگشت

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۰۴۳۶

آب سد شیرین دره به مدار مصرف بجنورد بازگشت

غلامحسن ساقی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش نیروهای این شرکت، شکستگی لوله در کمترین زمان ممکن برطرف شد و خوشبختانه در این مدت مشکلی در تامین آب شهروندان به وجود نیامد.
وی افزود: حادثه رانش زمین و شکستگی لوله خط انتقال آب، روز جمعه در مسیر بجنورد- آشخانه رخ داد که سبب قطع شدن آب برای مشترکان بجنورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: لوله خط انتقال در چند متری عمق زمین کار گذاشته شده و برای رسیدن به لوله، عملیات خاکبرداری در حجم زیادی انجام شد.
ساقی گفت: بارندگی ها خاک را مستعد رانش کرده و متاسفانه رهاسازی نخاله های ساختمانی در روی مسیر خط انتقال آب، به علت افزایش بار خاک، رانش را تشدید کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی درباره راهکارها برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه در مسیر این خط انتقال اظهار داشت: بروز چنین مشکلی قابل پیش بینی نیست.
بر اساس این گزارش، میزان مصرف آب شهر بجنورد روزانه 700 مترمکعب است که 400 مترمکعب آن از سد شیرین دره، واقع در شهرستان مانه وسملقان تامین می شود.
به گزارش ایرنا، پیش از این ورود سیلاب به مخزن این سد، سبب کاهش شدید کیفیت آب بجنورد شده بود که این مشکل با تدبیر برداشت آب از تاج سد، برطرف شد.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خراسان شمالی زمین شرکت آب و فاضلاب آب بجنورد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اتوبان شمال شب گذشته در محدوده تونل شماره ۱۲ از ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه تا ساعت پنج امروز به دلیل ریزش سنگ مسدود بود که پس از پاکسازی، بازگشایی شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های کشور به ویژه جاده‌های شمالی،خاطر نشان کرد: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی به ویژه مسیر برگشت از استان های شمالی به طرف تهران با پایان یافتن تعطیلات سنگین و پر حجم است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: د محور چالوس بدلیل ترافیک پرحجم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است.

محبی ادامه داد:درمحور هراز از ساعت ۱۵ امروز تردد وسایل نقلیه از آبعلی به سمت آمل ممنوع شد و از آمل به سمت رودهن یا آبعلی مسیر یکطرفه است تا زمانی که بار ترافیکی تخلیه شود.

وی ادامه داد: در محدوده پاسگاه لاریجان و قبل از شهر مرزن آباد شاهد پس زدگی ترافیک هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: به رانندگانی که هنوز مسیر بازگشت را آغاز نکردند توصیه می شود که بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا ترافیک کمتری را در جاده ها تجربه کنند.

محبی ادامه داد: اگر رانندگان در این ساعات سفر بازگشت خود را آغاز کنند با تاریکی شب و پیک ترافیک مواجه می شوند و ممکن است ساعت ها پشت ترافیک بمانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی