Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@09:31:31 GMT

بازدیدعضوهیات مدیره بانک ملی از چند واحد تولیدی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۱۳۰۱

بازدیدعضوهیات مدیره بانک ملی از چند واحد تولیدی

پول‌نیوز - عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در راس هیاتی از مسئولان بانک، از پنج واحد تولیدی و صنعتی با هدف بررسی رفع موانع تولید و ارائه خدمات بهینه بازدید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمود شایان در بازدید از گروه صنعتی گلرنگ واقع در استان البرز که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، فریدون رشیدی رئیس اداره کل اعتبارات، عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی و طرح ها و یحیی حبیبی رئیس اداره امور شعب مرکزی تهران برگزار شد، ضمن دیدار با رییس هیات مدیره این شرکت، بر حمایت از واحدهای تولیدی در سال جاری در جهت رونق تولید براساس اولویت های بانک تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در جلسه مشترک با مدیران و اعضای هیات مدیره گروه صنعتی گلرنگ اظهار داشت: یکی از اهداف بازدیدها از مراکز صنعتی و شرکت های بزرگ این است که از نزدیک در جریان نقاط قوت و مشکلات قرار بگیریم و از خواسته هایشان اطلاع یابیم.

وی در ادامه ابراز داشت: در سال رونق تولید، اراده بانک ملی ایران بر این است که با ارائه خدمات مناسب از صنعتگران حمایت نماید. ما در این راستا آمادگی داریم در زمینه های مختلف با گروه صنعتی گلرنگ همکاری کنیم تا مشکلات این واحد تولیدی در جهت رونق تولید مرتفع گردد.

لازم به ذکر است در برنامه مذکور شرکت های پدیده شیمی قرن، آرین سلامت سینا، بایودنت، صنایع غذایی افق کوروش و صنایع سلولزی ماریناسان مورد بازدید قرار گرفتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو