Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@16:40:09 GMT

وزیر راه: تولید مسکن باید شکل بگیرد و پایدار باشد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۱۴۴۵

وزیر راه: تولید مسکن باید شکل بگیرد و پایدار باشد

وزیر راه و شهرسازی درمورد تحولات قیمت مسکن با اشاره به اینکه اقتصاد کشور متاثر از عملیات روانی است، گفت: در بخش مسکن از ابتدا گفته‌ام و پای آن می‌ایستم که تولید مسکن باید شکل بگیرد و پایدار باشد.

به گزارش صدای ایران از فارس، محمد اسلامی در برنامه نگاه یک شبکه یک در پاسخ به این سوال که علت جهش قیمت مسکن چگونه است، گفت: سوال من این است که مردم چرا ارز و طلا می‌خرند و چرا پول خود را تبدیل به کالا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بخش این موضوع بخش روانی آن است، چرا که اقتصاد کشور متاثر از عملیات روانی است و این موضوع در اقتصاد ما مخرب عمل کرده است. 

وی با اشاره به اینکه این اقدامات مردم ما را دچار مشکل می‌کند، اظهار داشت: در بخش مسکن از ابتدا گفته‌ام و پای آن می‌ایستم که تولید مسکن باید شکل بگیرد و پایدار باشد، پس باید عرضه و تقاضای مسکن به سمت تعادل حرکت کند. 

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای اجاره‌بها و مستاجران دارید، گفت: مستاجر کسی است که استطاعت خرید ندارد، ما برای این قضیه اهتمام ویژه‌ای کرده‌ایم تا هرچه سریعتر واحدهای مسکن مهر تکمیل شود، به طوری که طی چند روز گذشته در شهر جدید پردیس و پرند بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر افتتاح کردیم، پس این برنامه اول دولت برای همین موضوع است. 

وی با بیان اینکه در برنامه اول دولت دوازدهم سرعت بخشیدن به تولید مسکن که همانا 400 هزار واحد مسکونی در برنامه طرح اقدام و تولید و عرضه مسکن است به همین سمت حرکت کرده‌ایم، به طوری که 200 هزار واحد در شهرهای جدید و 200 هزار واحد در سایر مناطق قرار است تا سال 99 احداث شود. 

اسلامی ادامه داد: برنامه بعدی ما این است که فضا را برای انبوه‌سازان هموار کنیم و با در اختیار قرار دادن زمین و ارائه تسهیلات ساخت و ساز را رونق دهیم. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وزیر راه خانه گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است