Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@07:41:34 GMT

انتخاب مجدد صدر به عنوان رییس جبهه رفاه پیشرفت و عدالت

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۱۷۳۶

انتخاب مجدد صدر به عنوان رییس جبهه رفاه پیشرفت و عدالت

محمدی نوری با اشاره به برگزاری دومین نشست دبیران کل احزاب عضو جبهه پیشرفت رفاه و عدالت از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه در سال ۹۸ خبر داد و گفت: سید شهاب الدین صدر مجدد به عنوان رییس این جبهه انتخاب شد.

«محمدجواد محمدی نوری» در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد نشست احزاب عضو جبهه پیشرفت رفاه و عدالت گفت: دومین نشست دبیران کل احزاب عضو جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با هدف انتخابات هیئت رئیسه در سال ۹۸ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیراول جبهه پیشرفت رفاه و عدالت افزود: در این جلسه سید شهاب الدین صدر با اکثریت آراء مجددا به عنوان رئیس دوره جدید جبهه پیشرفت رفاه و عدالت انتخاب شد.

 

محمدی نوری اظهار کرد: همچنین برای انتخاب نواب رئیس نیز به ترتیب آقای سیدابوالقاسم رئوفیان (دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین) با کسب ۸ رای به عنوان نایب رئیس اول و آقای مهندس حسن بیادی (دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی) با کسب ۷ رای به عنوان نایب رئیس دوم جبهه انتخاب شدند.

 

بازرس سابق خانه احزاب گفت: در ادامه نشست در خصوص انتخاب دبیران جبهه نیز میان ۴ کاندید انتخابات برگزار شد که در نهایت آقای محمد جواد محمدی نوری ( دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی) با کسب ۸ رای به عنوان دبیراول و آقای علی کیهانیان ( دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی)  با کسب ۶ رای به عنوان دبیردوم جبهه انتخاب گردیدند. همچنین اقای مجید افشاری ( دبیرکل انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا ) نیز با کسب ۹ رای به عنوان خزانه دار انتخاب شد.

 

محمدی نوری تصریح کرد: از دیگر مباحث که در دستور جلسه مورد مذاکره قرار گرفت بررسی سیاستهای جبهه در انتخابات مجلس یازدهم بود که بحث انتخاب رئیس ستاد انتخابات جبهه نیز به نشست بعدی موکول شد. همچنین به پیشنهاد رئیس جبهه و با تائید اکثریت شورای مرکزی اعظم حاجی عباسی (دبیرکل جامعه زینب (س)) به عنوان معاون امور بانوان جبهه پیشرفت رفاه و عدالت انتخاب شد.

 

دبیر اول جبهه پیشرفت رفاه و عدالت یاد اور شد: جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در سال ۹۵ تشکیل شد و اکنون ۲۵ حزب سیاسی عضو رسمی این جبهه هستند/.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان قم خسارت سیل کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه رونق تولید سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران استان بوشهر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت صدر احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات

سخنگوی جبهه پایداری می‌گوید که ائتلاف این جبهه با شانا برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز پایدار خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(شانا) در دور اول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی موفق به ارائه یک لیست مشترک 30 نفره برای تهران شدند که از بین 30 گزینه پیشنهادی، 13 گزینه به دور دوم انتخابات که قرار است جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار شود، راه یافتند.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

یک عضو شورای ائتلاف در همین زمینه به خبرنگار تسنیم گفته است که برای دور دوم انتخابات لیست 16 نفره ارائه خواهد شد و به گفته وی، قرار شده است 3 نامزد از لیست‌های دیگر به لیست شانا اضافه شود؛ او گف که سه نامزد از بین نامزدهای راه‌ یافته به دور دوم انتخابات توسط شواری انتخاب شانا به لیست 13 نفره فعلی اضافه و در نهایت لیست 16 نفره به مردم معرفی خواهد شد.

بر همین اساس و با توجه به اینکه لیست آتی قرار است به زودی منتشر شود، این سوال مطرح است که آیا ائتلاف شانا و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات همچنان برقرار است یا ممکن است جبهه پایداری لیست مستقل ارائه کند. مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال به خبرنگار تسنیم گفت: ائتلاف جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات نیز پایدار است و ما همانند دور  اول انتخابات، در دور دوم نیز لیست واحدی با شانا ارائه خواهیم کرد.

وی درباره سه گزینه دیگری که قرار است به لیست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف اضافه شوند، گفت: درباره 3 گزینه باقی‌مانده، جبهه پایداری پیشنهادهای دارد و پیشنهادهای خود را به شورای ائتلاف اعلام کرده است ما سعی می‌کنیم که لیست پیشنهادی خود به مردم را انقلابی‌تر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است