Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول قلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تعیین تکلیف وضعیت مالکیت امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: از هیئت فوتبال استان قم و اداره ورزش و جوانان بابت پیگیری‌ها و جلساتی که برگزار شد قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم به سرعت تیم را سامان بدهیم.

وی افزود: در صدد هستیم طی امروز و فردا فهرست اعضای هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما را اعلام کنیم و در مورد کادر فنی نیز مذاکراتی انجام شده است که طی آن در اسرع وقت سرمربی و سایر اعضای کادر فنی نیز مشخص خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک باشگاه سوهان محمد سیما گفت: با تعیین کادر فنی تمرینات نیز به زودی کلید می‌خورد. پیش بینی ما این است که بتوانیم طی یک هفته پس از اعلام کادر فنی تمرینات تیم را آغاز کنیم و باید بلافاصله برای حضور در لیگ برتر مهیا شویم.

قلی زاده پیرامون جدایی قریب الوقوع علیرضا وفایی بازیکن ارزشمند تیم سوهان محمد سیما بیان داشت: علیرضا وفایی تصمیم خود را برای جدایی از تیم سوهان سیما گرفته است و ما نمی‌توانیم مانع او شویم. او بازیکن آزاد است و پیشنهاد بسیار خوبی از تیم مس سونگون دریافت کرده است.

وی عنوان کرد: طی مذاکره‌ای که با این بازیکن و طی ۲ نوبت در یک روز داشتم تلاش کردم وفایی را به ماندن در قم ترغیب کنم و حتی پیشنهاد مالی خوبی البته نه در حد و اندازه مس سونگون، اما قابل توجه به او دادم اما شرایط و خواسته او به گونه‌ای بود که واضح بود او قصد دارد فصل آینده در مس بازی کند.

مالک باشگاه سوهان محمد سیما تصریح کرد: دوست داشتیم وفایی در این تیم بماند اما در هر صورت همه توان خود را برای تشکیل یک تیم قدرتمند به کار خواهیم بست تا هواداران نگرانی خاصی بابت جدایی وفایی نداشته باشند.

کد خبر 4601996

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تنها چهار بازی دیگر تا ثبت بهترین فصل تاریخ خود فاصله دارد. پاریسی ها تا اینجا قهرمان سوپرجام و لیگ فرانسه شده اند و حالا در لیگ قهرمانان و جام حذفی می خواهند قهرمان شوند.

پاریس به فینال جام حذفی رسیده و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز فردا به مصاف دورتموند می رود.

مکسول، ستاره برزیلی سابق پی اس جی، نقش لوئیس انریکه در تیم پاریسی را ستود: «بزرگترین تغییر در زمین رخ داد. لوئیس انریکه ثبات را در بازی به پی اس جی داده و این ارزشمند است. این باعث می شود همه به موقعیت خود در زمین واقف باشند و سپس خلاق تر و کارآمدتر کار کنند. صادقانه بگویم، از ابتدای فصل و زمانی که دیدم لوئیس انریکه چه می کند، اعتماد به نفس بیشتری گرفتم. من هنوز هوادار پی اس جی هستم و درست است که تیم بازیکنان بزرگی دارد و در راس‌شان امباپه که بیش از 40 گل زده، اما معمار موفقیت های پی اس جی لوئیس انریکه است.»

مکسول در مورد اعلام جدایی امباپه در ماه فوریه گفت: «این خبر آشوبی در رختکن ایجاد نکرد. وقتی بازیکن هستید می دانید که هر سال عده ای باشگاه را ترک می کنند و این نمی تواند شما را آزار دهد. ما قبلاً هر تابستان در مورد جدایی امباپه صحبت می کردیم. بعد از آن جو باشگاه چندان مثبت نبود. ما هر روز در مورد این موضوع صحبت می کردیم که کمی طاقت فرسا است. اما رختکن با درایت انریکه قوی باقی ماند و او اجازه نداد تصمیم امباپه باعث به هم ریختن تیم شود.»

دیگر خبرها

  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن