Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:23:43 GMT

تردیدی در خصوص زمین‌خواری «هفت‌سنگان» وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۲۸۶۸

تردیدی در خصوص زمین‌خواری «هفت‌سنگان» وجود ندارد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: نسبت به زمین‌خواری هفت‌سنگان ذره‌ای تردید وجود ندارد چراکه اراضی هفت‌سنگان زمین کشاورزی بوده است که به تعاونی مسکن فروخته‌شده و این امر یک رسوایی است.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر مطلب فوق تصریح کرد: تعاونی مسکن به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند طرف معامله زمین کشاورزی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متخلفان اگر بگویند زمین کشاورزی بوده و قبلاً تغییر کاربری پیدا کرده است باید گفت که اگر تغییر کرده شما چرا زمین‌های مرغوب را به قیمت ارزان خریداری کردید و این امر هم تخلف بوده است.
 

رسوایی برخی مسئولان در زمین‌خواری هفت‌سنگان

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: مسئول مربوطه که این تخلف را انجام داد یک خائن بود و از موقعیت شغلی خود سوءاستفاده کرد، تعدادی از این اراضی توسط افرادی در روستایی در استان فارس خریداری‌شده است یعنی در قزوین سر کشاورز کلاه رفته و فرد دیگری از آن سوی کشور صاحب آن است.

وی مطرح کرد: من به دستگاه قضایی اعلام کردم و به‌صراحت گفتم که فرد مذکور خیانت و زمین‌خواری کرده است و اگر این‌گونه نبود علیه من شکایت کنید، اگر حرف من خلاف است از آن فرد حمایت کنید و عدم‌حمایت شما از مدیر مربوطه به مفهوم تخلف او است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: تا حدودی ترمز زمین‌خواری در استان قزوین کشیده شده است و فرصت‌طلبان متوجه شدند که مسئولان و رسانه‌ها آن‌ها را رصد می‌کنند و ما منتظریم به‌زودی خبرهای خوبی را از پیگیری‌های دستگاه قضایی در مورد پرونده هفت‌سنگان بشنویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زمین خواری منطقه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،پوریانی رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت:اجرای احکام قلع و قمع اراضی متصرفی حریم ساحلی و ماسه‌خواری در شهرستان نوشهر به تاخیر افتاده است.

همه دستگاه‌های اجرایی بدون اتلاف وقت نسبت به بازپس گیری اراضی ملی ساحلی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان