Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@22:42:14 GMT

دماي هوا در خراسان جنوبي افزايش مي يابد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۲۹۰۹

دماي هوا در خراسان جنوبي افزايش مي يابد

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - کارشناس پيش بيني اداره کل هواشناسي خراسان جنوبي گفت: با توجه به همديدي و آينده نگري نقشه هاي هواشناسي شاهد افزايش دما خواهيم بود و دماي مرکز استان به 26 درجه سانتيگراد مي رسد.

جواد نخعي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: فردا کاهش دماي هوا دور از انتظار نيست اما از سه شنبه روند افزايشي خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: افزايش ابر، گاهي وزش تندباد و در برخي نقاط گرد و خاک پديده غالب در 24 ساعت آينده است و مناطق شرقي و جنوب شرقي استان از امشب تا فردا ظهر (دوشنبه) شاهد بارش پراکنده و احتمال رعد و برق خواهند بود.
کارشناس اداره کل هواشناسي خراسان جنوبي بيان کرد: در 24 ساعت گذشته هواي مرکز استان به هشت و 12 درجه سلسيوس رسيد.
وي افزود: همچنين در اين مدت شهرستان هاي سربيشه با دماي 2 و طبس با 27 درجه بالاي صفر به ترتيب خنک ترين و گرم ترين مناطق استان بودند.
3215*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما و بارش باران در راه مشهد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: بیشترین میزان بارش برای روز پنج‌شنبه پیش‌بینی شده است و در این روز ایجاد روان‌آب و سیلابی‌شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، مرتضی اثمری اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز با تقویت و گسترش سامانه بارشی در سطح استان به تناوب تا روز جمعه ضمن افزایش سرعت باد شاهد رگبار باران و رعدوبرق خواهیم بود. همچنین در مناطق مستعد، بارش تگرگ و در برخی ساعات تشکیل مه و کاهش دید خواهیم داشت.

وی افزود: بیشترین میزان بارش برای روز پنج‌شنبه پیش‌بینی شده است و در این روز ایجاد روان‌آب و سیلابی‌شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست. از امروز تا روزهای پایانی هفته در پاره‌ای از نقاط بادخیز، وزش باد به‌صورت لحظه‌ای شدید و احتمال بروز خسارت وجود دارد.

اثمری تأکید کرد: روز پنج‌شنبه، دمای هوا بین ١٠ تا ١٢ درجه و دمای شبانه بین ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٨ و ٣١ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣١ درجه و در سردترین ساعات به ١٧ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، ریوش با دمای ١٢ درجه و سرخس با دمای ٣٨ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و بیشترین میزان بارندگی از ریوش به میزان یک میلی‌متر گزارش شده است.

کد خبر 751539

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • ورود سامانه جدید بارندگی به خراسان جنوبی
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟