Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:34:16 GMT

سرمربی برزیلی هدایت الهلال را به عهده گرفت

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۲۹۲۳

سرمربی برزیلی هدایت الهلال را به عهده گرفت

تهران- ایرنا- باشگاه الهلال عربستان با انتشار بیانیه ای «زوران مامیچ» سرمربی خود را برکنار و «پِریکلس شاموسکا» برزیلی را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، سرمربی 53 ساله و سابق تیم الفیصلی عربستان از امروز هدایت تیم پایتخت نشین عربستان را به عهده خواهد گرفت؛ تیمی که هم اکنون با 9 امتیاز صدرنشین گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آخرین حضور مامیچ روی نیمکت قهرمان فصل 2017 – 2018 لیگ برتر عربستان به بازی جمعه هفته گذشته مقابل التعاون در فینال جام حذفی این کشور موسوم به جام پادشاهی عربستان باز می گردد؛ جایی که شاگردان مامیچ با 5 گل منهدم شده و دومین جام فصل جاری را از دست دادند.
بدنبال این شکست تحقیر آمیز و اعتراض هواداران آبی های سعودی و حمله به حساب کاربری توییتر «محمد بن فیصلی» رئیس الهلال، این باشگاه امروز در بیانیه ای خبر مذکور را اعلام کرد.
شاموسکا نخستین حضور خود را در کسوت سرمربی تیمی که 15 بار قهرمان لیگ عربستان شده در روز دوشنبه مقابل التعاون در لیگ برتر در ورزشگاه ملک سعود تجربه می کند.
آبی های عربستان هفته گذشته در بازی برگشت مرحله گروهی خود مقابل استقلال با یک گل به پیروزی رسیده و جایگاه نخست خود را در گروه سوم تثبیت کردند.
ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش الهلال سرمربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی

اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد.

میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال