Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@11:37:31 GMT

توجه به آموزش و پرورش سرمایه گذاری است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۳۲۱۵

توجه به آموزش و پرورش سرمایه گذاری است

به گزارش ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان روانسر افزود: این نهاد زیربنای توسعه و پیشرفت در کشور است و بی تفاوتی به آموزش و پرورش، بی تفاوتی به جامعه و آینده کشور است.
وی تصریح کرد: در فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان، باید ضمن بهره گیری از رویکرد علمی، خلاقیت و ابتکارعمل نیز داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری روانسر تصریح کرد: مصوبات شورای آموزش و پرورش به دلیل دربرگیری زیاد، عملی شدن آنها ضروری است و ادارت و نهادهای متولی باید آنها را پیگیری کنند.
مصطفی زاده اضافه کرد: بازنشستگان به دلیل تجربه ها و اندوخته هایی که دارند بهترین ظرفیت برای پیشبرد و تعالی برنام های آموزش و پرورش هستند.
وی اظهار کرد: آسیب های اجتماعی در حال گسترش است و با تدوین برنامه های آموزشی باید با این آسیب ها و تهدیدها مقابله کنیم.
عثمان ویسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر نیز از برگزاری مراسم هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه و برگزیده این شهرستان خبر داد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه خبر داد.
7455/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آموزش و پرورش تعلیم و تربیت خلاقیت دانش آموزان سرمایه گذاری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، اسوه فرهنگی جامعه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان و معلمان با بیان این که کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است، گفت: توان و معرفت معلمان در هر زمان می‌تواند الگویی برای نسل‌های مختلف در کشور باشد؛ بنابراین باید در بحث انتخاب معلمان و توجه به ظرفیت‌های آنان برای انجام وظایف آموزشی توجه ویژه صورت گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار افزود: دشمن در عرصه‌های مختلف مانند منزلت مادران در خانواده و قدر و منزلت معلمان و اسوه‌های جامعه سرمایه گذاری می‌کند تا ارزش آن‌ها را از بین ببرد؛ بنابراین باید در این مسیر روی معیشت معلمان و منزلت آنان کار کرد تا با آرامش خاطر لازم خدمت کنند.

 در ادامه درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز گزارشی از عملکرد این نهاد در سال گذشته ارائه کرد.

در پایان این دیدار از ۸ نفر از معلمان نمونه استانی و کشوری تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • توجه به کمیت‌ها نباید جلوی توسعه کیفی آموزش را بگیرد
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود