Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در دوازدهم اسفند ماه سال 97 در مقابل یکی از مدارس محله زیباشهر چابهار بلافاصله تیم های از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سواری پراید نوجوان 11 ساله را در مقابل مدرسه شهید نوروزی گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی او را آغاز کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: در بررسی اظهارات خانواده فرد گروگان گرفته شده مشخص شد متهمان با فرد گروگان گرفته شده اختلافات مالی داشته‌اند و برای رهایی او 45 میلیون تومان بدهی خود را مطالبه کرده‌اند.

وی گفت: پس از 7روز از از زمان گزارش گروگان‌گیری، آدم ربایان با تنگ شدن عرصه برخود، فرد ربوده شده در یکی از مناطق حاشیه شهر چابهار رها کرده و متواری شده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آدم ربایی در شیراز
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش