Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیکر این روحانی وارسته پس از تشییع در بارگاه مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان خاک سپاری می‌شود.

مجلس تذکر درگذشت مرحوم حجت الاسلام احمدپناهی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراسم سوم درگذشت این روحانی، ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه (یازدهم اردیبهشت) در مسجد الزهرا و مراسم روز هفتم درگذشت وی نیز ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روز جمعه (سیزدهم اردیبهشت) در سالن اجتماعات بارگاه امامزاده یحیی برگزار می‌شود.

همچنین پس از نماز مغرب و عشای پنج شنبه (دوازدهم اردیبهشت) مراسم بزرگداشت امام جمعه موقت سابق سمنان از طرف نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، مجمع علما، ستاد نماز جمعه و دفتر امام جمعه سمنان و دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان در مسجد عابدینیه سمنان برگزار خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه هیات امنای مسجد الزهرا ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روز سه شنبه (دهم اردیبهشت) و هیات امنای مسجد النبی جهادیه سمنان پس از نماز مغرب و عشای همان روز، مراسم بزرگداشت زنده یاد حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی را برگزار می‌کنند.

مرحوم حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی، استاد حوزه و دانشگاه، امام جمعه موقت سابق سمنان، عصر دیروز در ۵۷ سالگی به علت عارضه خونی دار فانی را وداع گفت.

وی که برادر شهیدان سید جمال و سید مهدی احمد پناهی است، از روحانیون وارسته و مردمی سمنان و محل مراجعه بسیاری از شهروندان بود.

امامت جمعه موقت سمنان، تدریس در حوزه و دانشگاه و مدیریت مدرسه علمیه حضرت، ولی عصر (عج) مهدیشهر و ریاست ستاد نماز جمعه شهرستان سمنان، بخشی از سوابق کاری زنده یاد حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی است.

برادران این روحانی فقید، شهید سید جمال احمد پناهی، سال ۶۵ در شلمچه و طلبه شهید سید مهدی احمد پناهی، سال ۶۶ در جزیره مجنون به جرگه شهیدان پیوستند.

انتهای پیام /گ 

امام جمعه موقت سابق سمنان درگذشت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند گفت : این ابلاغ تاکنون اجرا نشده است و عمل به توصیه های ایشان سبب ریشه کنی فساد در کشور می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم ادامه داد : شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

او افزود: در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی را از ویژگی‌های پهلوانان دانست.

امام جمعه موقت گرگان همچنین با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت:کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت 

او افزود : اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت شد، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

 

دیگر خبرها

  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران