Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@20:40:32 GMT

رای کمیته انضباطی درباره دیدار پرسپولیس- سپاهان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۵۳۲۰

خرداد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره دیدار تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان صادر کرد که براساس آن با توجه به گزارش های رسیده از طرف مقامات رسمی مسابقات و ناظران انضباطی، «سیاوش یزدانی» بازیکن تیم سپاهان تا اطلاع بعدی از همراهی این تیم محروم شد.
به گزارش خرداد از فدراسیون فوتبال، اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز(شنبه) گرد هم آمده و آرای خود درباره اتفاقات شب گذشته دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان را به این شرح اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام کمیته انضباطی یزدانی به دلیل تخلفات حادث شده(تحریک به خشونت) به استناد ماده 100 مقررات انضباطی تا صدور رای نهایی از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات تا اطلاع ثانونی معلق و محروم شد.وی جهت ادای پاره ای از توضیحات روز شنبه مورخ 14 اردیبهشت 98 باید در کمیته انضباطی حاضر شود.باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم رعایت شرایط میزبانی و فروش بیش از حد ظرفیت بلیت این دیدار، باید ظرف 48 ساعت آینده درباره این موضوع توضیحات خود را به کمیته انضباطی ارائه کند.«امیر قلعه نوعی»، سرمربی تیم سپاهان نیز به دلیل عدم حضور در نشست های متعدد خبری و تکسیرا – مربی تیم سپاهان به دلیل رفتار غیر ورزشی، چنانچه دفاعیاتی در این باره دارند، می توانند حداکثر ظرف 48 ساعت آینده به کمیته انضباطی اعلام کنند.همچنین «مهدی کیانی»، بازیکن تیم سپاهان به دلیل تخلف و نشر اکاذیب از طریق انجام مصاحبه، ابلاغ شده است که چنانچه دفاعیاتی دارد تا 48 ساعت آینده به کمیته انضباطی ارسال کند. برچسب ها: پرسپولیس ، سپاهان ، فدراسیون فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902059

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی