Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ امیری امروز  در جلسه ستاد برداشت محصولات کشاورزی استان ، اظهار کرد؛لیست مباشران خرید گندم در سطح استان به فرمانداران اعلام شود.

او با بیان اینکه  امسال باید بانک کشاورزی وجه گندم کشاورزان را به موقع پرداخت نماید،افزود: توسط بانک کشاورزی تمهیداتی اتخاذ گردد که در کمترین زمان ممکن پول گندم کشاورزان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری تصریح کرد: توسط کارگزاران خرید به موقع انجام شود و تجهیزات لازم در اختیار آنها قرار داده شود،خاطر نشان کرد: قیمت حمل و نقل و برداشت محصولات کشاورزی قطعی شود و تفاوت قیمت در سطح استان نداشته باشیم.

او با تاکید براینکه سوخت به موقع و با برنامه ریزی کامل در اختیار وسایل نقلیه قرار داده شودخواستار  نظارت بر برداشت دقیق‌تر و ظریفتر  هم در کیفیت کار و هم کیفیت شد.

این معاون استاندار لرستان با بیان اینکه مسئولیت بخوبی روشن شود و دستگاه ها وظیفه خود را بدانند،گفت: اداره استاندارد نسبت به تجهیز آزمایشگاه‌های خود اقدام کنند و در صورت مشکل تذکر لازم را بدهد.

 گودرز امیری یادآورشد: فرمانداران مرحله به مرحله گزارش برداشت را به  استانداری اعلام نمایند و کنترل و نظارت مستقیم داشته باشند و چنانچه نیاز به پیگیری و ️راهکار بود به استانداری منعکس نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد پول کشاورزی کنترل و نظارت محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت آزمایشی جو قصیل در قم به برداشت رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در کشت جو به صورت قصیل، وقتی دانه جو از مرحله شیری وارد مرحله خمیری می‌شود، محصول برداشت و به ۲ صورت تازه و یا خرد و سیلو شده به مصرف دام می‌رسد.

حسین کوه خضری، رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه با توجه به منابع محدود آبی در استان نیازمند تغییر روش کشت محصولات کشاورزی هستیم، گفت: کاهش میزان آبدهی و برداشت زودتر محصول، حذف علف‌های هرز و افزایش کیفیت علوفه دامی از مزایای برداشت جو به صورت قصیل است.

وی با بیان اینکه امسال دو هزار تن محصول جو در استان به این صورت در استان برداشت می‌شود، افزود: پیش بینی می‌کنیم سال آینده ۱۰ درصد از زمین‌های زیر کشت محصول جو به صورت قصیل برداشت شود.

در حال حاضر ۲۳ هزار هکتار از مزارع استان زیر کشت محصول جو قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • کشت آزمایشی جو قصیل در قم به برداشت رسید
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها