Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:48:42 GMT

شب های ماه مبارک رمضان با سریال «از یاد رفته»

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۷۳۶۲

شب های ماه مبارک رمضان با سریال «از یاد رفته»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سریال«از یادها رفته» ملودرامی عاشقانه است که در دل تاریخ معاصر ایران اتفاق می افتد. داستان این سریال در سال 1319 می گذرد و درباره زندگی یک پزشک زن ایرانی به نام «فروغ» است که در فرانسه درس خوانده و به دلیل ناآشنایی از وضعیت کشور و آداب رسوم آن دچار بحران شدیدی می‌شود اما .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. . این سریال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت22:10 از شبکه یک پخش می شود.

میترا حجار، حسین یاری، سعیدراد، مائده طهماسبی، رسول نجفیان، الهام حمیدی، بیتا فرهی ، لیلا بلوکات، کامران تفتی، حبیب دهقان نسب، سیما تیرانداز، علیرام نورایی، هلیا امامی، رضا یزدانی، حسین پاکدل، یوسف مرادیان، سیدمهرداد ضیایی، جهانبخش سلطانی، علی اوجی، سیامک اطلسی، مهدی سلوکی، ارسلان قاسمی، انوش معظمی، نیلوفر پارسا، امین ایمانی، مهرداد ضیایی، حسین ملکی، هادی ساعی، روزبه معینی، صحرا اسدالهی، آهو فرشچی، فرید نوروزی، ابوالفضل عرب، فرزانه طهماسبی از بازیگران این سریال رمضانی هستند. عوامل تولید این سریال عبارتند از: نویسندگان حامد افضلی و رویاخسرو نجدی، طراح صحنه و لباس آیدین ظریف، مدیرتصویربرداری ایرج عاشوری، طراح گریم مهین نویدی، تدوین شوکا زندباف، صدابردار محمدعلی درگاهی، برنامه ریز فرزاد رحمانی، مدیران تولید سید دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان، مدیر تدارکات مرتضی پیر هادی. 

سریال «از یادها رفته» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان، قرار است در 25 قسمت45 دقیقه ای در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن برود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پزشک فرانسه فرهنگ و هنر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار

   

 فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری یه مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی