Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت: در حال حاضر 631 روستای استان یزد تحت پوشش این شرکت می باشند و قریب به 11 هزار فقره انشعاب آب روستایی در استان وجود دارد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، شرکت آب و فاضلاب روستایی به عنوان متولی نگهداری، بهره برداری، توسعه ، بازسازی ، مرمت و ایجاد تأسیسات مربوط به تأمین آب آشامیدنی روستاها اعم از تصفیه خانه ، خطوط انتقال، مخازن ، سیستمهای کنترل و دفع بهداشتی فاضلاب فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آبفار یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا از پوشش 246 هزار و 675 نفر جمعیت روستایی توسط این شرکت خبر داد.

محمد فاتحی، اظهار داشت: در حال حاضر 631 روستای استان یزد تحت پوشش این شرکت می باشند و قریب  به 11 هزار فقره انشعاب آب روستایی در استان وجود دارد.

وی در ادامه اذعان داشت: آب این روستاها از طریق 293 حلقه چاه ، 44 رشته قنات ، 22 دهنه چشمه و 16 مورد آب انتقالی تامین می شود.

فاتحی تصریح کرد: تاسیسات آبرسانی به روستاهای استان در مجموع تعداد 416 باب مخزن ذخیره آب با حجم 102 هزار و 740 متر مکعب ، 1 هزار و 732 کیلومتر خط انتقال و 4 هزار و 469 کیلومتر شبکه توزیع می باشد.

این مقام مسئول توضیح داد : در حال حاضرآب مورد نیاز تعداد 200 روستای استان از طریق آبرسانی سیار صورت می گیرد؛ البته طی ماههای گرم سال این تعداد افزایش خواهد داشت.

فاتحی همچنین با اشاره به بارندگیهای اخیر که موجبات خرسندی مردم استان یزد را فراهم کرده است ، اذعان داشت : بارندگیهای اخیر شاید به نوعی موجب جاری شدن رودخانه ها و تغذیه شدن منابع آبی سطحی و زیرسطحی مخصوصا در مناطق کوهستانی شده باشد ولی آنچه مسلم است اینکه آّب از دست رفته منابع زیر زمینی و عمیق با این میزان بارندگی و طی یک سال به راحتی جبران نخواهد شد و قضاوت دقیق تر دراین باره را باید به سالهای آتی سپرد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی