Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی اندیشه‌های سردار ضیاالدین گفت: این نشست روز سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تهران و روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت‌‌ماه در دانشگاه باقرالعلوم قم برگزار می‌شود. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام حمید پارسانیا ظهر امروز در نشست خبری که در مورد برگزاری مراسم تخصصی اندیشه‌های سردار ضیاالدین که در سالن غدیر برگزار شد اظهار داشت: بر اساس تصمیم‌گیری انجام گرفته برخی از نشست‌های بین‌المللی دفتر تبلیغات با حضور چهره‌های بین‌المللی در حوزه علوم انسانی و همچنین در حوزه علوم اسلامی انسانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نشست از سوی قطب علوم انسانی اسلامی دفتر تبلیغات برگزار می‌شود و دارای سه قطب علوم انسانی، علوم اسلامی و آموزش و پرورش است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: برای علوم انسانی سلسله نشستی مربوط به صاحب‌نظرانی که در حوزه علوم انسانی فعال هستند، برگزار می‌شود و بخش علوم اسلامی نیز به صورت خاص در رابطه با صاحب‌نظران و جریان‌های معرفتی نسبت دین و اسلام با اسلامی‌سازی علوم است.

عضو هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی اندیشه‌های ضیاالدین سردار بیان کرد: این نشست روز سه شنبه 10 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تهران از ساعت 10 صبح و روز چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 در دانشگاه باقرالعلوم برگزار می‌شود و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در نشست تخصصی دانشگاه تهران از کتاب اسلامی‌سازی دانش نوشته استرنبرگ رونمایی می‌شود.

76 عنوان پژوهشی توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم چاپ شدنمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی افتتاح شدقم|کاهش آسیب‌های اجتماعی محور فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی است

پارسانیا افزود: در حوزه علوم اسلامی انسانی در راستای اسلامی شدن علوم به شناسایی افرادی که به تعمل در خصوص رابطه بین علم و دین می‌پردازند پرداخته شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برای هر یک از بخش‌های علوم انسانی و علوم اسلامی انسانی کارگروهی شکل گرفته و افرادی مناسب در این زمینه‌ها برای حضور در ایران و سخنرانی مشخص شده و قبل از دعوت، آثار فرد دعوت شده با اجرای نشست‌هایی شناسایی می‌شود.

عضو هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در کتابی دیگر هشت مقاله که به صورت مستقل در خصوص اندیشه‌های سردار در زمینه شرق‌شناسی، پست مدرن و دیدگاه ایشان در مورد مساله پست نرمال، فلسفه علم و آینده‌پژوهی تدوین شده در نشست قم و تهران ارائه می شود.

در ادامه این نشست ساجدی دبیر اجرایی نشست تخصصی اندیشه‌های ضیاالدین سردار گفت: در ابتدای مراسم دانشجویان دکتری که در مورد اندیشه‌های سردار مقاله نوشته‌اند به ارائه مقالات خود می‌پردازند و چهار مقاله در تهران و چهار مقاله در قم ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ضیاالدین سردار از لندن، جوردی سرا از بارسلون نیز مهمان دیگر برنامه است که در نشست قم سخنرانی می کند همچنین در دانشگاه تهران از کتاب اسلامی سازی علوم انسانی رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی