Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:00:45 GMT

یکی از بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد تهران را بشناسید

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۷۷۵۳

یکی از بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد تهران را بشناسید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شروع رابطه‌ای پر از احساس همراه با مسئولیت و پایان یک رابطه‌ای تهی از تعهد. بنابراین مکانی که پیوند شمارا رسمی کرده و به کل دنیا معرفی می‌کند.

به همه می‌گوید این عشق جاودانه است و این دو بال پرواز یک کبوتر قصد دارند تا آخرین لحظه عمر خود همیشه همقدم یکدیگر باشند نه گامی جلوتر از هم و نه گامی عقب تر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن عقد خاطره همان دفتر ازدواجی است که از صمیم قلب و صمیمانه برای زوجبن دعای خیر می‌کند و محیط را چنان پر از آرامش و صلح و دوستی می‌کند که قلب‌های آرام و عاشق شما آرام تر و عاشق تر و شادتر باشد.

ما در دفتر ازدواج خاطره در شرق تهران واقع در تهران‌پارس محیطی را فراهم کرده‌ایم که مراسم و خطبه عقد مطابق میل و سلیقه و دیدگاه شما به هر دو زبان عربی و فارسی جاری شود. هم سنت را داشته باشید و هم اصالت را.

ما در یکی از مدرن‌ترین و بهترین دفتر ازدواج شرق تهران تنها به نوع خطبه عقد اکتفا نکرده‌ایم؛ بلکه با بهترین عکاسان و فیلم‌برداران از مراسم شما عکاسی و فیلم‌برداری می‌کنیم تا خاطره‌های شما به بهترین نحو ممکن ثبت شوند.

ما سفره عقد شیک و مثال‌زدنی را در سالن عقدی متفاوت در نظر گرفته‌ایم تا مراسم شما باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار شود. برای پذیرایی و خوشحالی مهمانان عزیزتان از آنان به گرمی با کادری مؤدب پذیرایی کرده و همراه با نواخت موسیقی زنده با بهترین نوازندگان حرفه‌ای در شرق تهران محیط را برایشان شاد و دل‌چسب می‌کنیم. امید است خوشبخت و شادمان باشید تا ابد.

یکی از مجهزترین سالن‌های عقد در تهرانپارس

سالن عقد ما در شرق تهران برای کسانی که همیشه دنبال بهترین‌ها هستند طراحی‌شده است. سالن عقدی مجهز به‌تمامی امکانات لازم برای ثبت خاطره‌انگیزترین روز زندگی زوجین.

هرکس مگر قرار است چند بار در زندگی خود ازدواج کند؟ مگر ما در زندگی خود چند بار طعم واقعی عشق را می‌چشیم؟ مگر چند بار قرار است با فردی که به او مهر می‌ورزیم عقد کنیم؟ همه این‌ها تنها یک‌بار در زندگی اتاق می‌افتدو این اتفاق خاطره انگیز نخواهد بود مگر اینکه در محیطی رابطه‌مان را رسمی و ثبت کنیم که با کادری مجرب صادقانه برای ارائه بهترین خدمات در روز عقدمان تمام تلاش خود را بکنند.

آن‌قدر باتجربه باشند که بدانند چه‌کاری و به چه نحوی انجام شود تا عروس و داماد را در آن لحظه خوشحال نموده و برای بقیه عمر از سالن عقد و مراسم خود راضی بمانند. حتی اگر سال‌ها از آن روز بگذرد. سالن عقد ما در تهران‌پارس به لبخند رضایت شما در سالیان آینده نیز می‌اندیشد.

سفره عقد شیک و بی‌نظیر شرق تهران

سفره عقد شیک تنها سفره عقدی نیست که در آن‌همه وسایلی که چیده شده زیبا باشند بلکه سفره عقدی شیک است که از همه لحاظ شیک و بهترین باشد.

سفره عقدی که در بهترین سالن عقد تهران‌پارس در نظر گرفته‌شده است با طراحانی طراحی شده است که ترکیبی در مقابل چشمان بیننده قرار می‌دهد تا او را به رؤیایی‌ترین مراسم‌های ازدواج مبدل سازد.

سفره عقد ما با وسایلی قدیمی در شکل و شمایلی تکراری چیده نشده است بلکه با زیباترین و مدرن تری وسایل طراحی شده است. ما در سالن عقد خاطره تصمیم داریم خاطره‌انگیزترین لحظه زندگی شمارا برای همیشه جاودانه کنیم.

ما در دفتر ازدواج و سالن عقدی متفاوت در تهران‌پارس تنها به برگزاری یک مراسم ساده و پیش‌پاافتاده نمی‌اندیشیم. می‌دانیم باید چنان سفره عقدی داشته باشیم که زیبایی بصری آن روح و روان شما و مدعوین شمارا به آرامش و نشاط برساند.

اما می‌دانیم که مراسم کلاسیک و ساده و سنتی هم طرفداران خود را دارد. اصالت ایرانی و اسلامی همیشه زیباست. لذا این شمایید که تصمیم می‌گیرید سفره عقد شما چگونه باشد. ما آن را برایتان دلسوزانه همراه با خلاقیت و با بهترین امکانات و کمترین هزینه اجرا می‌کنیم.

امکانات ویژه سالن عقد و دفتر ازدواج

سالن عقد و دفتر ازدواج خاطره به این نتیجه رسیده است که مراسم عقد زمانی زیبا و دل‌چسب است که همه شرکت‌کنندگان در مراسم از آن لذت ببرند و آرامش و راحتی داشته باشند. بنابراین در کنار خدماتی نظیر برگزاری مراسم عقد نورپردازی؛ جلوه‌های ویژه موسیقی زنده با نوازنده‌ای حرفه‌ای؛ عفد فارسی سرو چای و نوشیدنی و.. سعی نموده است بهترین باشد دو لاین آسانسور در برج ما و پارکینگ اختصاصی از تسهیلات موجود برای رفاه حال عزیزان است.

اینستاگرام سالن عقد خاطره daftar.ezdevaj@ - تلفن‌های تماس سالن عقد خاطره :۰۹۱۲۱۱۹۰۲۵۰ - ۰۹۳۹۱۱۹۰۲۵۰ - ۰۲۱۷۷۹۳۹۷۸۲

آدرس سایت سالن عقد خاطره: http://www.salonaghd.ir

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4602544

منبع: مهر

کلیدواژه: ازدواج ازدواج و طلاق جشن عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از «شب آبستن» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «شب آبستن» نوشته محدثه قاسم پور به تازگی توسط نشرصاد در ۱۱ فصل و ۱۵۲ صفحه منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب مجموعه داستانی کوتاه است که نام داستان‌ها یا فصل‌های آن به ترتیب عبارتند از: چشمت را باز کن! گذشته نمی گذره! به خاطربچه ام، دروغگو نیستم، بلیط دارم، ذهنم که فلج نیست، برگه رو نمی‌دید؟ بده به من، کشتنش، تو خدایی؟ و چشمم را باز می‌کنم.

در بخشی از «دروغگو نیستم» فصل چهارم این کتاب می‌خوانیم:

«پادویی برای من افتخار نبود، حتی پله ترقی هم نبود. آقاجان می‌گفت: «کاسب نیستی. فقط از کاسبی حرافی و فضولی را خوب بلدی.» بعد از گرفتن مدرک مهندسی و شنیدن رفتار مامان با فاطمه بی خیال زندگی شدم. هرچه آقاجان اصرار کرد که کاسبی راه بنداز، توی گوشم نرفت. کسی نیاز به کار و کاسبی داشت که قصد ازدواج داشته باشد. برای امیدی که عمه از ازدواج نهی اش کرده بود چه امیدی به کار و کاسبی مانده بود. جواب آزمایش ژنتیک هم که آمد مطمئن شدم ازدواجم کار درستی نیست. دردهای عمه را دیده بودم بهترین کار همین ازدواج نکردن بود. شبیه کشیش‌های مسیحی رهبانیت پیشه کردم. شیره سوهان قم گیرم انداخت. از حجره داری بازار تهران رسیدم به حجره طبقه دوم حوزه.

چندپایه که گذشت، درس‌های سخت حوزه، محیط رسمی غیرقابل تشبیه به دانشکده مهندسی، دلسردم کرده بود. حوزه شبیه مهندسی نبود. دلم کنجکاوی و فرمول پیدا کردن خواست. سرگرمی ام ویندوزنصب کردن روی لپ تاپ هم حجره‌هایم بود. تیپ و قیافه ام را هم تغییر کردم. عمراً از بچه‌های قدیم و هم دانشگاهی‌ها کسی مرا تشخیص می‌داد. خودم هم این امید جدید را نمی‌شناختم.»

کد خبر 6099565 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تکرار گل خاطره‌انگیز هوملز مقابل فرانسوی‌ها (عکس)
  • رونمایی از «شب آبستن» در نمایشگاه کتاب تهران
  • بهترین فن کویل‌های بازار را بشناسید
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟