Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید امسال برای دریافت اوراق تسویه خزانه، در سامانه ثبت نام کرده و میزان بدهکاری و طلب خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرزین بهنامی‌فر روز یکشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در استانداری برگزار شد، افزود: سال گذشته برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از اوراق تسویه خزانه استفاده خوبی کرده و برای تسویه بدهکاری‌های خود اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: استان قزوین در سال گذشته از اوراق تسویه نوع اول 430 میلیارد ریال استفاده کرد که نمونه‌های شاخص آن، بدهی شرکت پخش البرز در حوزه دارو حدود 320 میلیارد ریال و بدهی آب منطقه‌ای به جهاد نصر برای انتقال آب از سد طالقان حدود 62 میلیارد ریال بود که تسویه شد.

این مسئول گفت: مجموعه راه و شهرسازی و امور مالیاتی استان نیز از اوراق تسویه خزانه نوع اول به خوبی استفاده کردند.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان اضافه کرد: در اوراق تسویه نوع دوم نیز حدود یک هزار و 380 میلیارد ریال در استان جذب شد که مجموعه جهاد کشاورزی، تامین اجتماعی و شهرداری قزوین به خوبی از آن بهره بردند.

وی خاطر نشان ساخت:بانک های ملت، کشاورزی، مسکن، تجارت، سپه، صنعت معدن و... نیز طلب خود را از بخش خصوصی با اوراق خزانه تسویه کردند.

بهنامی فر اضافه کرد: امسال پرداخت اوراق تسویه خزانه بدون ثبت نام دستگاه های اجرایی در سامانه امکان پذیر نیست و اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان بدون دریافت اطلاعات لازم از طریق سامانه نمی تواند برای تخصیص اوراق خزانه اقدام کند.

این‌مسئول گفت: در همین راستا سال‌گذشته چندین دوره آموزشی برای توجیه مدیران مالی دستگاه‌ها برگزار شد و امیدواریم در سال جاری میزان طلب و بدهکاری دستگاه ها برای دریافت اوراق تسویه در سامانه ثبت شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دارو دستگاه های اجرایی راه و شهرسازی شهرداری صنعت معدن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 

شبنم علوی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت:در راستای خدمت رسانی به شهروندان هندیجانی باحمایت سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال جهت ارائه خدمات تشخیصی در بیمارستان شهدا هندیجان خریداری و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ وارد بیمارستان  گردید.

او می‌گوید: این دستگاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در سطح کشور است که قابلیت‌های منحصربفردی دارد و تمام سونوگرافی‌ها را پوشش میدهد و در استان خوزستان تنها تعداد محدودی از شهرستان‌ها دارای این دستگاه می‌باشند.

علوی ادامه داد: یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال و یک دستگاه سی‌ای اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال خریداری و در اسفند ماه ۱۴۰۲ وارد بیمارستان گردید.

مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان گفت: به زودی با افتتاح و بهره‌برداری از این دستگاه ها، دسترسی سریع و به موقع با کیفیتی بالا، جهت بیمارانِ شهرستان هندیجان فراهم‌ می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • سازمان اداری و استخدامی : کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • دانشگاه محل تسویه حساب سیاسی نیست
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد