Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:08:45 GMT

تعطیلی بدون دلیل تنها سالن سنگ نوردی در بروجرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۸۹۶۴

تعطیلی بدون دلیل تنها سالن سنگ نوردی در بروجرد

تنها سالن سنگنوردی مردان در شهرستان بروجرد توسط تربیت بدنی بروجرد بدون هیچ دلیلی تعطیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، تنها سالن سنگنوردی مردان در شهرستان بروجرد سه هفته است که توسط تربیت بدنی بروجرد بدون هیچ دلیلی تعطیل شده است، جالب اینجاست که این سالن سنگنوردی با همت و تلاش و هزینه شخصی خود سنگنوردان بروجردی احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سعید رشنو در خصوص تعطیلی تنها سالن سنگنوردی بروجرد اظهارداشت: به علت نبود بیمه مسئولیت مدنی سالن سنگ‌نوردی تعطیل است در صورتی‌که نمایندگی های بیمه محدوده سنگ‌نوردی را بیمه کنند، سنگ‌نوردان می توانند فعالیت نمایند و هیچ موردی نیست.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد با بیان اینکه طبق پیگیری های فراوان شرکت های بیمه می گویند امکان بیمه نمودن سالن مذکور مقدور نیست،گفت: سالنی که سنگ‌نوردان فعالیت می نمایند خانه اختصاصی کشتی است و کشتی گیران و رئیس هیئت کشتی به دلیل موارد بهداشتی شدیداً مخالف با فعالیت سنگنوردان هستند.

 

امیدواریم مسئولان اداره ورزش و جوانان استان لرستان به این موضوع ورود کرده و هر چه زودتر زمینه بازگشایی این سالن را برای سنگنوردان بروجردی فراهم نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان به مناسبت روز معلم در خرم آباد برگزار شد.   این رقتبت ها با شرکت ۶ تیم از شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، پلدختر و همچنین تیم هایی از استان های تهران، البرز ،خوزستان و مرکزی برگزار شد.   در پایان این مسابقات تیم لاله گلس از بروجرد مقام اول، داروخانه بعثت خرم آباد مقام دوم و تیم هیأت تنیس روی میز پلدختر مقام سوم را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود