Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:04:19 GMT

یووه و هشتمین اسکودتوی متوالی؛ از حالا به بعد چی؟

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۹۶۰۱

یووه و هشتمین اسکودتوی متوالی؛ از حالا به بعد چی؟

حمیدرضا صدر در مطلبی به بررسی هشتمین قهرمانی متوالی یوونتوس در سری آ و نیز ناکامی های ادامه دار این تیم در لیگ قهرمانان پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، همان صحنه ها، همان شادی کردن ها، همان قصه. یووه برای هشتمین بار متوالی قهرمان ایتالیا شد. پرسش هر ساله سری آ شده یووه چند هفته زودتر از پایان فصل، جام را بالا خواهد برد؟

ناپولی تلاش کرد پا به پای بانوی پیر پرواز کند، ولی حتی با آنچلوتی هم ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رم در پنج بازی اول لیگ فقط یک بار پیروز شد و میلان، اینتر و ناپولی از رقابت های اروپایی هم بیرون افتادند. اولین شکست یووه در مارچ از راه رسید، در خانه جنوا، در دیداری که رونالدو برای اولین بار در دیداری از لیگ غایب شد.

 

 

 


می توان سری آ را لیگ یوونتوس بی رقیب خواند، ولی ناکامی برابر آژاکس، همه چیز را تلخ کرد تا کوریرا دلو اسپورت به تیتر "آخر زمان" پناه ببرد. قصه یووه ۲۰۱۹ شد حدیثی ناتمام که نشانه هایش را دیده بودیم. بهترین بازی های یووه در این فصل کدام ها بودند؟ 


در اروپا برابر آتلتیکومادرید و والنسیا و دراولدترافورد برابر یونایتد. در سری آ، در تورین برابر رم، در زمین میلان و در خانه ناپولی. یادمان باشد فقط یکی از آن بازی ها پس از کریسمس برگزار شدند تا نبرد با آژاکس جوان و پرطراوت فرا رسیده و آرزوها بر باد رود. 

 

 

 


غیبت کیه لینی در دفاع جبران نشد. میان دو مدافع راست، دی شیلیو و ژائو کانسلو، یکی توانایی حمله دائمی نداشت و دیگری اهل دفاع کردن نبود. در خط میانی جز پیانیچ کسی تمایل به حفظ توپ نشان نداد و یا بلافاصله پاس داد یا دنبال توپ دوید.

در خط حمله رونالدو درخشید و نخستین بازیکنی شد که در سری آ، لالیگا و لیگ برتر قهرمان شده، ولی مانژوکیچ ۳۳ ساله بود و دیبالا جوان با ورود رونالدو اعتماد به نفسش را از دست داد. به اینها سیاهه مصدومان فصل از خدیرا، امره جان، کانسلو، کاستا و کوادرادو را هم اضافی کنیم. همین طور محافظه کاری مفرط آلگری برابر آژاکس را که از اسپاناتزولا، بتانتکور و کین بهره ای نبرد.
اما حالا چی؟ 

یووه نیاز به خانه تکانی دارد، ولو با راهیابی به دو فینال لیگ قهرمانان طی چهار سال، چه با آلگری و چه بدون او. سقف آرزوی های بانوی پیر آن بالا بالاها است....

 

 

یوونتوس حمیدرضا صدر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس حمیدرضا صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

غیبت‌های متوالی کریم بنزما هواداران تیم فوتبال الاتحاد عربستان را شوکه کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت عربستان؛ غیبت‌های متوالی کریم بنزما در بازی‌های این فصل الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان همچنان ادامه دارد.

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

کریم بنزما که در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته میلادی به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید راهی الاتحاد جده شده بود، دیدار شب گذشته تیمش در لیگ عربستان را از دست داد. الاتحاد در این بازی خانگی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. غیبت کریم بنزما به دلیل آسیب دیدگی او از ناحیه عضله پای چپ است و به نظر می‌رسد دوره درمانی او طولانی‌ خواهد بود؛ بنابراین بنزما به زمان بیشتری برای بازگشت به ترکیب الاتحاد نیاز دارد.

با احتساب بازی شب گذشته غیبت کریم بنزما در بازی‌های الاتحاد در این فصل از مجموع 47 مسابقه به 17 بازی رسید. او در این فصل 13 گل برای الاتحاد زد و 8 پاس گل داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی