Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:39:33 GMT

90 درصد روستاهای شوط از نعمت گاز بهره مند است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۹۷۶۴

90 درصد روستاهای شوط از نعمت گاز بهره مند است

علیرضا شیخی روز یکشنبه در حاشیه جلسه بررسی فرصت ها و موانع سرمایه گذاری شوط در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات گازرسانی به سه روستای این شهرستان در حال اجراست که تا سه ماهه اول سال جاری به اتمام خواهد می رسد و 660 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
وی افزود: 9 روستا نیز در مراحل پیمان سپاری است که با اتمام این روستاها 340 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با اتمام عملیات گازرسانی در حوزه شهری و روستایی 100 درصد شهرستان شوط از نعمت گاز برخوردار شده و این شهرستان به عنوان اولین شهرستان سبز در استان معرفی می شود.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اضافه کرد: عملیات لوله گذاری خط انتقال به شهرک صنعتی شوط نیز به طول پنج کیلومتر انجام شده و شبکه های داخلی این شهرک جهت تزریق گاز با همکاری و مساعدت سازمان منطقه آزاد ماکو و اعتبارات شهرک های صنعتی استان به اتمام می رسد.
وی اظهار داشت: در سطح استان نیز عملیات اجرایی گاز رسانی به 690 روستا در سال جاری آغاز خواهد شد که از این تعداد 141روستا در منطقه آزاد ماکو و چالدران قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، شهرستان شوط در شمال آذربایجان غربی و در محدوده منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو قرار دارد و در به فاصله 257 کیلومتر از مرکز استان واقع شده است.
این شهرستان با 931 کیلومترمربع مساحت، کوچکترین شهرستان آذربایجان غربی محسوب می شود.
شهرستان شوط مطابق آمار سرشماری سال 1395، دارای 55 هزار و 682 نفر جمعیت و چهاردهمین شهرستان از 17 شهرستان استان از نظر جمعیتی است.
7132/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی سرمایه گذاری شهری و روستایی گاز شوط 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۱ درصد به ۲۳.۵ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است