Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم روز یکشنبه در دیدار تعدادی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی تبریز با وی گفت : یک روی ورزش برد و روی دیگرش باخت است، نباید ورزش تحت تاثیر عوامل حاشیه‌ای قرار گیرد و آنچه هم برای ورزشکاران و هم هواداران تیم‌ها مهم است، رعایت اخلاق ورزشی است.
وی به اهمیت نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار اشاره و تصریح کرد: امروز خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی باید، تلاش کنند تا اخبار مسابقات را به بهترین شکل انتشار داده و در انعکاس اخبار اخلاق ورزشی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه تبریز با محکوم کردن حوادث اخیر بازی تراکتورسازی و پیکان تهران گفت: نباید بهانه به دشمنان انقلاب داد تا از فضای ورزشگاه‌های ما سوءاستفاده کنند اما متاسفانه هنوز 2 ساعت از اتمام بازی تراکتورسازی با پیکان نگذشته بود که رسانه‌های بیگانه با آب و تاب ‌حاشیه‌های این بازی می‌پرداختند که این زیبنده شهر تبریز نیست.
در این دیدار خبرنگاران ورزشی مشکلات خود در ورود به ورزشگاه یادگار امام(ره) را برشمرده و عنوان کردند با وجود داشتن کارت ورود به ورزشگاه، از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای ورود به ورزشگاه باید از خوان‌های متعدد عبور کرده و گاها در برخورد با خبرنگاران شأن و منزلت آنها نیز حفظ نمی شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ابراز امیدواری کرد در جلسه‌ای با نیروی انتظامی مشکلات خبرنگاران مطرح و برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد و شرایط حضور خبرنگاران در ورزشگاه‌ها به شکل مطلوب فراهم شود.
518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی اخلاق انقلاب نماینده ولی فقیه ورزشگاه یادگار امام 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان گفت: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی، مناطق مرتفع شرقی، شمال شرقی، شرقی و شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تاثیرات سامانه بارشی به تناوب تا اواخر روز شنبه بر روی استان مشاهده می شود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط همراه با تندباد لحظه ای خواهد شد.

وی افزود: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در بعضی مناطق دور از انتظار نیست. روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد، ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

کد خبر 749435

دیگر خبرها

  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال