Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر خدادادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دوره مربی گری بین المللی سطح 2 والیبال با حضور 25 مربی از سراسر کشور از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی جزیره قشم در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: این سه مربی از مربیان جوان و آینده دار ارومیه ای هستند و برای ارتقای سطح مربیگری خود در این دوره آموزشی شرکت کرده اند و سابقه فعالیت به عنوان بازیکن در رقابت های لیگ برتر کشور را نیز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: «شهاب الدین الریامی اصلی » از کشور قطر به همراه جواد مهرگان مدرس این دوره بین المللی هستند.
سرپرست هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: در این دوره آموزشی مباحث پیشرفته روانشناسی والیبال، طراحی و تئوری تمرینات والیبال در کنار تمرینات برای پست های تخصصی تدریس می شود.
خدادادی افزود: سال گذشته 14 مربی ارومیه ای در دوره مربیگری سطح یک بین المللی که به میزبانی شهرهای ارومیه، کرمان و علی آباد برگزار شد، شرکت کرده و همه این مربیان مدرک بین المللی خود را از فدراسیون جهانی اخذ کردند.
به گزارش ایرنا والیبال ارومیه با ۶۰ سال سابقه درخشان در سطح کشور یکی از قطب مهم این رشته محسوب می شود و علاوه بر داشتن بیشترین ملی پوش در حوزه مربیگری نیز پیشینه خوبی دارد.
«یدالله کارگرپیشه» نخستین سرمربی ارومیه ای تیم ملی ایران در دهه ۵۰ است که پیش از پذیرفتن این سمت به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم ملی ایفای نقش کرده است.
هم اکنون «یاشار جوادی و وحید صادقی» 2 مربی ارومیه ای به ترتیب به عنوان کمک مربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان در ترکیب کادر فنی حضور دارند.
ناصر شهنازی یکی دیگر از مربیان موفق ارومیه ای است که به مدت سه سال در کنار خولیو ولاسکو مربیگری تیم ملی بزرگسالان را بر عهده داشت.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تیم ملی تیم ملی ایران رقابت های لیگ برتر قشم والیبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این دوره ۵ روزه با حضور زندی پور مدرس دوره AFC فدراسیون فوتبال و شرکت ۲۰ مربی فوتسال در شهرستان میامی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز