Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:23:30 GMT

20 نفر برای قاچاق دام در ایلام دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۱۱۳۵

20 نفر برای قاچاق دام در ایلام دستگیر شدند

به گزارش ایرنا، بهنام ملکی عصر روز یکشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری ایلام اظهار داشت: طی سال 97 برخوردهای دادستانی در زمینه قاچاق دام در استان بسیار شدید بوده و سال جاری نیز برخوردها بازهم جدی خواهد بود.
وی عنوان کرد: بین 15 تا 20 نفر در زمینه قاچاق دام طی سال 97 در مناطق مختلف استان دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون دادستان ایلام با اشاره به اینکه بیش از یک هزار راس دام طی سال گذشته توسط این دادستانی به دستگاه های مختلف برای ذبح قرار داده شد، افزود: این دام های ذبح شده با قیمت ها بسیار پایین بین مردم توزیع شده است.
ملکی با اشاره به اینکه خروج دام در استان ممنوع است، تصریح کرد: در زمینه مایحتاج مردم از جمله تامین گوشت قرمز و مرغ، دادستانی فعالیت های بیشتری برای برخوردها انجام خواهد داد.

*گوشت مرغ در استان در مبادی غیر رسمی خارج می شود
بازرس کل استان ایلام نیز در این جلسه عنوان کرد: متاسفانه هنوز قاچاق دام و مرغ در استان وجود دارد که نیاز است مسئولان برنامه ریزی بهتری طی سال جاری برای مقابله با این موضوع داشته باشند.
عیسی هواسی تاکید کرد: تولید مرغ سال 97 در استان ایلام بیش از 36 هزار تن بوده در حالی مصرف استان بیش از 15 هزار تن است و این نشان می دهد تولیدات از استان خارج می شوند.
وی با اشاره به اینکه باید از خروج دام و مرغ از مبادی غیر رسمی جلوگیری شود، اضافه کرد: اختلاف قیمت ها باعث خروج دام و مرغ از استان می شود که می طلید مسئولان اجرایی برنامه دقیقی برای این موضوع داشته باشند.

*تشکیل 67 پروند قاچاق کالا در مرز مهران
مدیر کل گمرک استان ایلام نیز اظهار داشت: طی سال گذشته 67 پرونده در زمینه قاچاق کالا در مرز مهران تشکیل شده که نسبت به سال قبل آن بیش از 221 درصد رشد داشته است.
روح اله غلامی افزود: این پرونده های قاچاق در زمینه دارو، سوخت، گوجه و ... بوده است که با تشدید بازرسی ها کشفیات کالاهای قاچاق نیز رشد داشته است.
وی تصریح کرد: سال جاری نیز تاکنون 6 پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از 670 میلیون ریال در مرز مهران تشکیل شده است.
مدیرکل گمرک ایلام از تشدید فعالیت های گمرک مهران در زمینه جلوگیری از قاچاق دارو خبر داد و گفت: سال گذشته از خروج داروهای زیادی از مرز توسط ماموران گمرک جلوگیری شده است.
7177/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دارو قاچاق گمرک گوشت قرمز مبارزه با قاچاق کالا و ارز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۱۴۹ رأس دام قاچاق در بندرخمیر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد