Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@22:05:31 GMT

آمار دارابی از شبکه های فارسی زبان ضد انقلاب

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۲۰۲۱

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما از فعالیت ۲۹۵ شبکه فارسی زبان ماهواره ای علیه مقدسات و اعتقادات جوانان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دارابی امروز در نشست با مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: این شبکه‌های تلویزیونی با سرمایه‌های کلان کشورهای استکباری و معاند فعالیت می‌کنند و در تلاش هستند تا ریشه دین و دین گرایی خانواده‌ها را سست و تضعیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه ملی هم با ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی به ۳۵ زبان زنده دنیا همه تلاش خود را برای ارتقاء باورها و معارف دینی نسل جوان و خنثی کردن اقدام خصمانه این شبکه‌ها به کار گرفته است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا وسیما تصریح کرد: این معاونت آمادگی دارد توافق نامه ای را با مجمع نمایندگان حوزه برای بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و دینی کارشناسان برای پشتیبانی برنامه‌های مختلف صدا وسیما و رفع دغدغه‌های علما و فضلا به امضا برساند.

در این نشست تعدادی از نمایندگان حوزه علمیه هم برخی نگرانی‌های خود را در ارتباط با برنامه‌های رسانه ملی مطرح کردند.

دقت در گزینش مجریان، رعایت پوشش اسلامی در ظواهر آنان، پرهیز از قومیت گرایی در سریال‌ها، ضرورت اخذ مجوز از حوزه علمیه قم برای بازیگرانی که در نقش روحانی ایفای نقش می‌کنند، پرهیز از مصرف گرایی و تجمل گرایی در تبلیغات بازرگانی و برخی سریال‌ها، استفاده از کارشناسان مذهبی متخصص و دارای مجوز از حوزه علمیه، اعمال دغدغه‌های مراجع و علما در ارتباط با تولید برنامه‌ها تبلیغی، تبیین آثار مثبت افزایش زاد ولد در کشور، پخش نکردن سریال‌های ماه مبارک رمضان پس از اذان مغرب و رفع مشکلات فنی پوشش رسانه‌ای در برخی مناطق روستایی مطالباتی بود که در نشست مجمع نمایندگان حوزه علمیه مطرح شد.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت معلمِ شهید مرتضی مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم، مسابقه علمی با شرکت طلاب مدارس علمیه پاکستان برگزار شد.

در این رویداد علمی بیش از ۲۵۰۰ طلبه در سطوح مقدماتی، متوسط و عالی به رقابت پرداختند.المپیاد علمی بصورت همزمان در ۵ ایالت پاکستان و در ۳۵ مرکز و با شرکت بیش از ۲۵۰۰ طلبه خواهر و برادر برگزار شد. لازم به ذکر است این المپیاد توسط معاونت آموزش نمایندگی جامعه المصطفی در پاکستان برنامه ریزی و اجرا شد.

به گفته معاون آموزش نمایندگی پاکستان این رقابت علمی با استقبال خوب مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان همراه بود و این نمایندگی در نظر دارد در سالهای آینده در سطح کمی و کیفی بالاتری این المپیاد را برگزار نماید.

در جلسه هماهنگی برگزاری این برنامه علمی، حجت الاسلام دادسرشت نماینده جامعة المصطفی در پاکستان تاکید کرد که هدف این نمایندگی تقویت حوزه‌های علمیه پاکستان و رشد علمی طلاب و ارتقای کیفیت آموزش آنهاست که یکی از راههای مؤثر آن برگزاری اینگونه مسابقات است.

مدیران و اساتید مدارس پاکستان نیز ضمن تاکید بر ادامه چنین برنامه‌هایی آن را باعث ایجاد فضای رقابت سالم علمی بین طلاب مدارس دانستند.

در روزهای پیش رو نتیجه المپیاد علمی اعلام و طی مراسمی در شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان از طلاب برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

کد خبر 6096100 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند