Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدت‌هاست که دیگر در اظهارات و مواضع اصلاح‌طلبان آن اعتماد به نفس روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 دیگر به چشم نمی‌خورد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

سایت نامه نیوز با انتشار این خبر نوشت: تقریباً ماهی نیست که چهره‌ای اصلاح‌طلب در قالب گفتگو یا انتشار توئیت به ریزش سرمایه اجتماعی این جناح اعتراف نکند و نیروهای اصلاح‌طلب حاضر در مجلس، شورای شهر و دولت را بابت این اتفاق به ملامت ننشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاید نتیجه نگاه ساده و سطحی به این اعترافات، آن باشد که اصلاح‌طلبان از هم اکنون دستان تسلیم را در برابر رقیب بالا گرفتند و آماده می‌شوند که از اسفند ۹۸ تا ریاست جمهوری ۱۴۰۰ سنگر به سنگر کرسی‌های قدرت را به رقیب سنتی خود تحویل دهند.

بیشتر بخوانید:

فتنه در بلندترین برج تهران!


اما با توجه به اظهارنظر اخیر سعید حجاریان کنار هم قرار دادن مواضع می‌تواند از واقعیتی دیگر پرده بردارد و آنکه اینکه اصلاح‌طلبان تحولات ماه‌های آتی، عرصه سیاسی را پرالتهاب پیش‌بینی می‌کنند بنابراین می‌خواهند سر خود را پایین بگیرند تا به سلامت از طوفان پیش رو عبور کنند.


در روزهایی که اصولگرایان مشغول پرداختن به مشکلات اقتصادی هستند، اما اصلاح‌طلبان می‌خواهند به حوزه اجتماعی ورود کنند و مباحث و دغدغه‌های این حوزه را زمزمه و سپس بلند بلند تکرار کنند.


اصلاح‌طلبان گرچه در عرصه سیاسی و اقتصادی نمره قبولی نگرفتند اما می‌کوشند این باور را در ذهن مردم جامعه نهادینه کنند که «گرچه ما در عرصه سیاست شکست خوردیم و انتظارات عمومی را برآورده نکردیم اما فقط ما هستیم که به مشکلات اجتماعی مردم آگاهیم و برای رفع این مشکلات دغدغه داریم.»


به نظر می‌رسد تغییر فاز اصلاح‌طلبان از کنشگری در عرصه سیاسی به کنشگری در عرصه اجتماعی پروژه‌ای در حال اجراست تا ضمن پاک کردن دامن اصلاحات از آثار و تبعات تصمیمات و عملکرد دولت، معضلات اقتصادی را نیز دور بزنند. به همین دلیل هم هست که آنها می‌گویند دیگر بازار سیاست برایشان چندان مهم نیست و حتی شاید بخواهند در انتخابات حضور نداشته باشند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اصلاح طلبان انتخابات ریاست جمهوری سوء مديريت ضعف مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند