Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کارگروه توسعه سرمایه انسانی ستاد توسعه فناوری نانو گفت: امروزه با توجه به سطح بندی مجلات در ۴ دسته حمایت‌ها به سقف ۹ میلیون تومان رسیده است. مسئول کارگروه توسعه سرمایه انسانی ستاد توسعه فناوری نانو در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو در رابطه با وظایف کارگروه توسعه سرمایه انسانی اظهار داشت: مخاطب کارگروه توسعه سرمایه انسانی افراد آکادمیکی هستند که شامل دانشجویان و اساتید می‌شوند و فعالیت این کارگروه در بخش آموزشی و حمایت تشویقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص حمایت‌های تشویقی این کارگروه گفت: فعالیت این کارگروه پوشش تمام پژوهش‌ها در حوزه نانوفناوری بوده به این صورت که هر دانشجو با انتخاب پایان نامه خود در حوزه نانو و دریافت تأییدیه آن از سوی دانشگاه مبنی بر فناورانه بودن طرح حمایت تشویقی مالی را دریافت می‌کند.

ایجادی در خصوص چشم انداز ده ساله دوم کارگروه توسعه سرمایه انسانی تأکید کرد: در ده سال اول بخش کمّی سازی کارگروه را دنبال کردیم و از سال ۹۲ به سمت کیفی‌تر شدن آیین‌نامه‌ها حرکت کردیم.

مسئول کارگروه توسعه سرمایه انسانی ستاد توسعه فناوری نانو در رابطه با تغییر آیین نامه‌ها مبنی بر حمایت تشویقی از دانشجویان و اساتید، افزود: طبق آیین نامه، در گذشته برای حمایت از مقالات یک میلیون تومان اختصاص داده شده بود که بسیاری از مجلات را هم شامل می‌شد، اما امروزه با توجه به سطح بندی مجلات در ۴ دسته حمایت‌ها به سقف ۹ میلیون تومان رسیده است؛ همچنین مجلات برتر در حوزه فناوری نانو را که تا کنون به ۹۰۰ مجله فناورانه رسیده است، مورد حمایت قراردادیم.

ایجادی با بیان اینکه حمایت‌ها فقط مختص به پایان نامه‌ها در حوزه فناوری نیست و تمام پایان نامه‌ها با دارا بودن یکی از دو شرط موجود می‌توانند از طرح‌های تشویقی استفاده کنند، اظهار کرد: اولین شرط هم راستایی با نیاز شرکت دانش بنیان و صنعت است؛ همچنین دانشجویان در صورتی که بتوانند براساس تعاریفی که خود ستاد معرفی می‌کند پروپوزال خود را تعریف و رو به جلو حرکت دهند از حمایت تشویقی لازم برخوردار می‌شوند.

وی در خصوص برنامه‌های موجود برای سرآمدان حوزه ستاد تصریح کرد: کسانی که می‌توانند نقشه راه ۵ ساله یا ۳ ساله ایده خود را درخصوص تولید محصولاتشان ارائه دهند، می‌توانند از حمایت مالی و دسترسی به آزمایشگاه برخوردار شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری نانو ستاد نانو پایان نامه های دانشجویی محصولات نانویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: «با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمایید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد