Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس جمهور آمریکا ایده ادامه مذاکرات هسته‌ای کره شمالی به صورت چندجانبه را رد کرد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ بین الملل آسیا-اقیانوسیه آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که این کشور به پیوستن کشورهای دیگر و تشکیل یک تلاش چند جانبه برای خلع سلاح کره شمالی علاقه‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا به فاکس نیوز گفت که آمریکا برای خارج کردن کشورهای دیگر از مذاکرات هسته‌ای با پیونگ یانگ ندارد اما در عین حال گفت: "تصور می‌کنم ترجیح ما چنین چیزی نباشد."

وی با بیان اینکه ترامپ آماده سومین نشست با رهبر کره شمالی است در ادامه گفت: تصور می‌کنم کیم جونگ اون، دستکم تا حالا خواستار تماس مستقیم با آمریکا بوده، چیزی که تا کنون به آن دست یافته است.

پس از سفر رهبر کره شمالی به روسیه ولادیمیر پوتین پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات چندجانبه برای خلع سلاح را مطرح کرد که در گذشته با شکست مواجه شده بود.

بولتون همچنین گفت که ترامپ از تمایل کیم برای استفاده از روش خلع سلاح تدریجی و اخذ معافیت تحریمی در قبال حرکت به سمت خلع سلاح مرحله به مرحله حمایت نمی‌کند.

رهبر کره شمالی: صلح شبه جزیره کره به رویکرد آمریکا بستگی داردپوتین: جایگزینی برای حل مسالمت‌آمیز مشکلات هسته‌ای کره شمالی وجود نداردپوتین مذاکرات خود با رهبر کره شمالی را پرمحتوا ارزیابی کرد

 

مشاور امنیت ملی آمریکا دراین باره گفت: اگر به سیاست‌های گذشته نگاه کنید، جواب به این سوال "منفی" است. سیاستهای گذشته در راستای روش خلع سلاح تدریجی همگی شکست خورده‌اند. کیم و یا پدرش در آن زمان کمک‌های اقتصادی دریافت کردند و پس از آن هیچوقت به تعهد به خلع سلاح پایبند نبوده‌اند.

انتهای پیام/

R1036249/P36446/S8,87,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "کره شمالی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کره شمالی اخبار کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید