Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال نسبت به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال واکنش نشان داد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال تا پایان فصل اظهار داشت: من گفته بودم پایان فصل تغییرات صورت بگیرد، چون سه دیدار تقریبا راحت برای استقلال در پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها بازی سخت استقلال مقابل صنعت نفت آبادان است که نه برای سهمیه می‌جنگد و نه دغدغه سقوط دارد.

وی افزود: هنوز باورم نمی‌شود که مجیدی سرمربی موقت استقلال شده است، چون روز گذشته عنوان کردند چنین چیزی درست نیست. برای مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه در موقعیت سختی تصمیم گرفته‌اند. استقلال 6 سال است قهرمان لیگ نشده و هواداران به حق ناراحت هستند. امسال هزینه‌های زیادی صورت گرفت و سطح توقع مردم بالا رفت. تکلیف استقلال در لیگ قهرمانان مشخص نیست، در لیگ برتر امیدی به قهرمانی ندارد و جام حذفی را از دست داده است. دربی نیز با شکست همراه شد تا همه آیتم‌های مهم برای هواداران از دست برود.

با اعلام رسمی باشگاه استقلال؛ فرهاد مجیدی جانشین شفر شد

 

فریبا ادامه داد: من گفتم سه بازی لیگ به پایان برسد و سپس تصمیم بگیرند. حتما فشار هواداران و هیئت مدیره باعث چنین تصمیمی شده است. مجیدی مدتی است در تیم حضور دارد و امیدوارم نتایج خوبی با استقلال بگیرد.

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرهاد مجیدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس