Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@00:16:39 GMT

مجیدی سرمربی استقلال شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۵۴۶۴

فرهاد مجيدى به عنوان سرمربى موقت استقلال انتخاب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از سایت  باشگاه استقلال، پیرو عملکرد اخیر  تیم استقلال و عدم استفاده مطلوب و بهینه از نیروهاى موجود و باتوجه به ارزیابی‌های فنی بعمل آمده و نیز نارضایتی گسترده کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران فهیم باشگاه، فعالیت آقایان وینفرد شفر و ساشا شفر در تیم استقلال معلق گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدیهی است که در پایان فصل جاری مذاکرات لازم بین طرفین درباره وضعیت همکاری انجام خواهد گرفت.

همچنین آقای فرهاد مجیدی، عضو کادر مربیگری تیم فوتبال بزرگسالان در پنج بازی باقیمانده به عنوان سرمربی موقت، امور فنی تیم را تام‌الاختیار تحت نظر خواهد داشت.

مدیریت باشگاه استقلال در فصل جاری بدون گلایه و مطرح کردن مسائل و مشکلات فصل گذشته تا حد امکان به ترمیم معایب پرداخته و این نوید را می‌دهد که اقدامات لازم جهت فصل آینده از مدتها قبل به دور از هیاهو در حال انجام است و بدون تردید در شرایط فعلی نتایج بازی‌های باقیمانده استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند زمینه‌ساز اهداف بزرگ باشگاه برای فصل آینده باشد. به همین جهت ضمن پوزش از هواداران عزیز و بزرگوار، خواهشمندیم استقلال بزرگ را مثل همیشه تنها نگذارند.



منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال استقلال برکناری سرمربی وینفر شفر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902126

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست