Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:07:47 GMT

«سر سفره خدا» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه نهال شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۶۰۶۰

«سر سفره خدا» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه نهال شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نهال، برنامه «سر سفره خدا» از شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۲ روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان ساعت ۱۶ به صورت زنده روی آنتن شبکه نهال خواهد رفت و سپس همزمان با شروع شدن ماه مبارک رمضان به صورت سحرگاهی ساعت ۳ بامداد روال پخش خود را ادامه خواهد داد.

برنامه «سر سفره خدا» در چهارمین سال تجربه خود با هدف ایجاد نشاط معنوی در کودکان ٩-١٢ سال و روزه اولی‌ها، ترغیب و تشویق کودکان به فضائل اخلاقی، تشخص بخشیدن به کودکان روزه‌دار و به خصوص با نگاهی ویژه نسبت به مسئولیت اجتماعی کودکان و تأثیرگذاری آنها در اجتماع به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد در کانال نهال در دست تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه شامل مجموعه آیتم‌هایی با قصه‌های قرآنی، دعا و ادعیه به زبان کودکانه، قرآن و اذان، مناجات و حرف‌های کودکانه است. تمامی آیتم‌ها با حضور کودکان و نوجوانان به جهت تشویق و ترویج برای رفتارهای صحیح اجتماعی، فرهنگ نماز، انتقال مفاهیم کلیدی و بنیادین دینی جهت فهم روزه و روزه‌داری، انتقال ارزش‌های اعتقادی جهت پیوند عاطفی و عقلانی کودک با خداوند تهیه می‌شود.

همچنین بخش ویژه برنامه از طریق دعوت مهمانان و گفتگو با آنها در گپی دوستانه سر سفره سحری رخ می‌دهد تا با ایجاد بستری از سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ایجاد فضایی پرنشاط و مطابق با سلیقه کودکان روزه‌دار ٩ تا ١٢ سال، در کنار ایجاد یک محیط معنوی زمینه را برای بستری فرهنگ ساز آماده کند.

برنامه «سر سفره خدا» با اجرای حامد مدرس و با بازی امیر سهیلی و احسان مهدی و تعداد دیگری از بازیگران در سحرگاه ماه مبارک رمضان ساعت ۳ بامداد روی آنتن می‌رود.

کد خبر 4603087 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه نهال ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان جهانی غذا اعلام کرد: وضعیت در غزه به ویژه در موارد گرسنگی که به جان‌باختن می‌انجامد، پیچیده است.

این سازمان بیان کرد: باید در روند ورود کمک‌ها به نوار غزه به صورت فوری تسهیل صورت بگیرد. عدم ورود کمک‌های کافی به نوار غزه خطر قحطی در این باریکه را در پی دارد.

سازمان جهانی غزه با اشاره به افزایش شمار کودکان دچار سوءتغذیه در غزه تصریح کرد: سوءتغذیه شمار بیشتری از کودکان غزه را به ثبت رسانده‌ایم.

از سوی دیگر برنامه جهانی غذا نیز اعلام کرد: روز به روز به حالت قحطی و گرسنگی در غزه نزدیک می‌شویم. معیارهای بروز قحطی طی ۶ هفته آینده در نوار غزه بروز خواهد یافت.

گفتنی است رژیم صهیونیستی با تحمیل قحطی و گرسنگی به مردم نوار غزه به ویژه ساکنان شمال این باریکه، شماری از فلسطینیان به ویژه کودکان را به شهادت رسانده و از قحطی و گرسنگی به عنوان سلاحی در برابر اهالی غزه استفاده کرده است.

کد خبر 6087949

دیگر خبرها

  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • حساسیت فصلی کودکان
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز