Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز دوشنبه شاهد خبر‌هایی از درخشش دختران استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی و حضور بانوی قزوینی در لیست تیم ملی بسکتبال هستید.

سه دختر تکواندو کار استان در اردوی تیم ملی

در پایان مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر، مبینا بخشی نژاد، پرنیا سلمانی و مبینا کاظمی از قزوین با پیروزی مقابل رقبا راهی اردوی تیم ملی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی تکواندو نونهالان با حضور ۵۷ تکواندوکار برگزار و در پایان ۲۸ هوگوپوش موفق شدند جواز حضور در اردو را کسب نمایند.

مهم‌ترین رقابت‌های پیش‌رو نونهالان مسابقات قهرمانی آسیا در تیرماه و قهرمانی جهان در مردادماه است.

بانوی بسکتبالیست قزوینی در لیست اولیه کاپ سه نفره آسیا

فهرست اولیه ملی پوشان بسکتبال برای اعزام به کاپ آسیا سه نفره مشخص شد و نام مژگان خدادادی ملی پوش قزوینی هم در بین ملی پوشان دیده می‌شود.

مسابقات کاپ آسیا از ۳ تا ۵ خرداد به میزبانی چانگشا چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا در شهر خانتی مانسیسک کشور روسیه پیگیری شد که سینا موحد در دور نهم و پایانی بر شطرنج باز تیم مغولستان غلبه کرد.

تیم تهران نیز که سینا موحد در ترکیب آن حضور داشت، با نتیجه ۴ بر صفر تیم سوخباتر مغولستان به برتری دست یافت و با ۱۶ امتیاز پس از میزبان نایب قهرمان شد.

سینا موحد پیش از این مقابل حریفان خود به ۶ پیروزی و ۲ شکست دست پیدا کرده بود.

تیم بانوان تهران نیز مقام ششم را کسب کرد.

تیم آقایان شهر تهران» با ترکیب استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بزرگ بردیا دانشور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی و استاد فیده سینا موحد دراین رقابت‌ها شرکت کرد.

استاد بین‌المللی بانوان میترا اصغرزاده، استاد بین‌المللی بانوان پروا بهزاد نظیف، استاد فیده بانوان آناهیتا زاهدی‌فر، استاد فیده بانوان ملیکا محمدی و استاد فیده بانوان طناز ازلی نفرات تشکیل دهنده تیم بانوان تهران بودند.

۱۵ تیم از ۱۱ کشور برگزار کنتده مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا بودند.

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان