Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین همایش ملی "طب فراگیر، کارآفرینی و اشتغال" ۳۱ خرداد ماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ابوالحسن فرهنگ سردرودی، مدیر کار گروه طب فراگیر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به برگزاری اولین همایش "طب فراگیر، کارآفرینی و اشتغال"، عنوان کرد: این همایش با محوریت آروماتراپی (رایحه درمانی)، هومیوپاتی (پزشکی فرامولکولی)، بیوتراپی (زیست درمانی) و مارکتینگ و فروش با حضور اساتید و صاحب‌نظران این حوزه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی و معرفی فرصت‌های شغلی برای عموم و متخصصین به عنوان هدف برگزاری این همایش، اظهار کرد: آشنایی با حوزه طب فراگیر و سه گروه از مهم‌ترین رشته‌های آن از جمله آروماتراپی، هومیوپاتی، بیوتراپی، ارتباط با صاحب‌نظران، کارآفرینان و اساتید حوزه‌های مذکور، آشنایی با فرصت‌های کسب و کار در این زمینه و برخورداری از تخفیف‌های ویژه ثبت نام برای دوره‌های آموزشی طب فراگیر از مزایای شرکت در این همایش است.

مدیر کارگروه طب فراگیر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه در پایان همایش گواهینامه حضور به شرکت کنندگان ارائه می‌شود، افزود: افرادی که تا اول خردادماه ثبت‌نام کنند، دانشجویان، کارمندان ادارات دولتی، پرسنل مراکز تحقیقات و پژوهشکده‌ها، پرسنل شرکت‌های تولید فرآورده‌های طبیعی و فارغ التحصیلان رشته‌هایی مانند گیاهان دارویی، پرستاری، پیراپزشکی، شیمی، زیست شناسی و سایر رشته‌های مرتبط برای ثبت نام در این همایش مشمول ۵۰ درصد تخفیف می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۲۲۴۳۹۸۷۳ (ساعات اداری) و ۰۹۰۲۲۴۳۹۸۷۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهي دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طب فراگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان

عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد؛ این گروه زائران حج عمره از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری بودند که از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

بنا بر اعلام قبلی، اعزام ۲۵۵ زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۷ انجام شد و زائرین اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه به اصفهان باز می‌گردند.

کد خبر 749470

دیگر خبرها

  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول