Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-07@11:44:06 GMT

شاهین بوشهر به دنبال کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۸۳۵۷

شاهین بوشهر به دنبال کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهرگفت:تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با هدف کسب سهمیه مسابقات آسیای وارد لیگ برتر فوتبال کشور می شود. به گزارش جنوب نیوز، ابوذر دهدار روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت 9 اردیبهشت روز شوراها افزود: بدون شک تیمی که با هدف قرار گرفتن در رتبه های میانی جدول و یا بقا وارد بازی های لیگ برتر می شود برای بقا نیز با مشکل مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: در این راستا تصمیم بر این است تا تیم شاهین بوشهر با هدف کسب انگیزه سهمیه مسابقات آسیایی بسته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهارداشت: در این راه چنانچه مسئولان استان حمایت لازم را داشته باشند راه های قانونی مختلف برای حمایت از تیم شاهین بوشهر وجود دارد و جای هیچگونه نگرانی برای هواداران وجود ندارد.

دهدار تاکید کرد: چنانچه هزینه زیادی برای ایجاد شور و نشاط مردم با کار در حوزه عمرانی شود بدون شک شور و نشاط آن قابل قیاس با شور و نشاط حاصل از فعالیت تیم شاهین نخواهد بود.



وی اظهارداشت: مخاطب ورزش بویژه در حوزه فوتبال بسیار بالا است و اکنون لیگ برتری شدن شاهین فرصت مغتنمی را برای رونق بخشی به فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را ایجاد کرده است.

دهدار یادآورشد: در صحبت های صورت گرفته با مسولان تیم شاهین هزینه بقا تیم شاهین در لیگ برتر در مجموع بین 150 تا 200 میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: شهرداری بوشهر چنانچه از محل منابع عوارضی کمک های خود را به شاهین بوشهر ارائه کند از لحاظ قانونی منعی برای کمک به شاهین ندارد.

دهدار اظهارداشت: در این راستا مقرر شده علاوه بر شهرداری بوشهر سایر دستگاه های اجرایی این استان نیز از محل مسئولیت های اجتماعی خود یار و مددکار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر باشند.

وی گفت: قرار نیست در استان بوشهر به عنوان تامین کننده 50 درصد از درآمد کشور تنها شهرداری این شهر حامی شاهین باشد در این مسیر باید سایر دستگاه از جمله وزارت نفت از محل مسئولیت های اجتماعی خود کمک شایانی به تیم فوتبال شاهین بوشهر داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر نیز امسال در مقایسه با سال های گذشته کمک های چشمگیری به آن شد با این وجود مهم موفق به بقا در لیگ 2 نشد.

دهدار افزود: امسال شورای اسلامی شهر بوشهر هشت میلیارد و 500 میلیون ریال به ایرانجوان کمک کرد که این کمک ها بیشتر صرف هزینه های جاری و بدهی تیم شد و این مسله باعث پرداختی های شورا در روند نتیجه گیری تیم به چشم نخورد.

دهدار ادامه داد: انتظار می رود رویکرد جدیدی در این تیم ایجاد شود تا ایرانحوان نیز به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر برسد.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: اندیشه ای که از سال 94 رقم خورد باعث شد تا این تیم در بهار سال 98 به سطح اول فوتبال کشور دست پیدا کند.

مهرزاد آسایش افزود: در این راستا امیدواریم در راستای رفع دل نگرانی هواداران ساز و کار لازم برای حمایت از تیم فوتبال شاهین شهردای بوشهر اندیشیده شود تا این تیم بدون دغدغه در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور بدرخشد.

وی اظهار داشت: هزینه تیم داری در لیگ برتر افزایش 100 درصدی نسبت به لیگ یک دارد در این بین اگر علاوه بر شهرداری سهم سایر بخش ها برای حمایت از شاهین محقق نشود شاید شهرداری از وظایف اصلی خود به دور بماند.

آسایش تاکید کرد: در این راستا باید همگان به سهم خود برای موفقیت تیم شاهین به عنوان یکی از دل خوشی های مردم شهر بوشهر تلاش کنند چرا که آنها به فوتبال علاقه زیادی دارند و آنها را با زندگی خود عجین کردند.

شاهین بوشهر امسال با کسب 54 امتیاز به عنوان تیم دوم لیگ یک با هدایت عبدالله ویسی راهی لیگ برتر فوتبال کشور شده است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین آزمون بر خط الگوهای برتر مشاوره مراکز آموزشی استان بوشهر خبر داد، امروز ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در مرحله استانی و به صورت آنلاین (برخط) و هماهنگ برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی نخستین جشنواره الگوهای برتر مشاوره به استان‌ها، منظور انتخاب کارشناسان برتر مشاوره مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استان، آزمون تئوری مذکور به منظور رقابت ۱۵ نفر از کارشناسان مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری در مرحله استانی به صورت هماهنگ و آنلاین برگزار شد.

وی افزود: جشنواره الگوهای برتر مشاوره در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و امروز در بخش استانی ۱۵ نفر از کارشناسان مشاوره مراکز آموزشی استان به صورت آنلاین با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: نتیجه این آزمون در کنار شاخص‌های عملکردی و توسعه فردی، مشاوران برتر مراکز آموزشی استان‌ها را در مرحله اول تعیین خواهد کرد.

دراهکی اهداف برگزاری این جشنواره را، شناسایی مشاوران برتر مراکز آموزشی و بهره گیری از توانمندی آنان، تشکیل بانک اطلاعاتی از برترین شیوه‌های ارائه مشاوره به مهارت جویان، فرهنگ سازی، ارتقای جایگاه مشاوران در مراکز و تاکید بر نقش مشاوره در هدایت مهارت جویان، ایجاد انگیزه در مشاوران به منظور بهبود عملکرد با بهره گیری از توانایی‌های فردی استفاده از ظرفیت‌های موجود، کمک به بهبود فرآیند جذب و نگهداشت کارآموزان در مراکز آموزشی و انتقال تجارب و مستندسازی رویه‌های مؤثر و خلاقیت‌ها عنوان کرد.

دراهکی تصریح کرد: مرحله کشوری به صورت عملی برگزار خواهد شد و کارشناسان مشاوره که توانسته‌اند امتیاز کافی را برای حضور در مرحله نهایی کسب کنند با هم به رقابت می‌پردازند و در پایان، کارشناس مشاوره برتر معرفی خواهند شد.

دراهکی گفت: در مرحله کشوری آزمون عملی با موضوعات؛ ارائه عملی مصاحبه مشاوره‌ای خلاقانه و ابتکاری، ارائه الگوی مشاوره و هدایت آموزشی و شغلی به همراه نوآوری و ارائه طرح پژوهشی مرتبط با مشاوره برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: در هفته ملی مهارت، از برگزیدگان نهایی به عنوان مشاوران برتر ملی، با معرفی الگوی مشاوره برتر از ایشان تقدیر خواهد شد.

کد خبر 6098264

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی