Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی گفت: در اجرای قانون بودجه سال 1397 کل کشور، سه هزار و 400 میلیارد ریال برای طرح های مهم این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، داوود بهبودی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح های مشمول تخصیص اعتبارات اظهار داشت: این طرح ها بیشتر در حوزه‌های ریلی، راه‌‌سازی، تأمین آب و ساخت سد بوده و نقش مهمی در توسعه اقتصادی و افزایش رفاه مردم در این استان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعتبار تامین شده به محور راه‌آهن میانه – تبریز را 1300 میلیارد ریال، آزادراه تبریز – ارومیه 950 میلیارد ریال آزادراه تبریز – بازرگان 330 میلیارد ریال، آزادراه تبریز – زنجان 140 میلیارد ریال و آزادراه تبریز – شهر سهند 279 میلیارد ریال، ساختمان سد کلقان210 میلیارد ریال، ساختمان سد سهند 1.474 میلیارد ریال و سد پیغام چای 90 میلیارد ریال عنوان کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی بیان کرد: تأمین آب شرب و کشاورزی از طریق مهار آب‌های سطحی و مشترک مرزی با توجه به شرایط خشکسالی که چندین سال گریبانگیر استان بوده است، می‌تواند در رونق کشاورزی و رفاه اجتماعی نقش به‌ سزائی ایفا کند.
بهبودی اعلام کرد: اجرای طرح های ریلی و آزادراه‌ها که از دغدغه‌های مهم مسئوولان استان بوده است، با اعتبارات تخصیص یافته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ و نقش بارزی در شکوفائی اقتصاد و اتصال مبادی تجاری ایفا می کند.
3093/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سازمان مديريت بودجه آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های مدیریتی « تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر آزادراه ارومیه-تبریز» ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، آزادراه ارومیه-تبریز که در دوراهی آزادراه و بزرگراه قراردارد و بارها مسئولین مختلف در برنامه‌های خود وعده اتمام سریع آن را داده‌اند همچنان ناتمام است و زمان پایان عملیات اجرایی آن نامشخص است.

در جدیدترین این وعده‌ها، رسول عطایی سرپرست جدید راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی بر اهمیت اقتصادی و ترانزیتی این مسیر اشاره و بر اتمام هرچه سریع‌تر قطعات یک تا چهار پروژه را از پیمانکاران خواستار و تاکید کرد.

گفتنی است، سه سال قبل در مصاحبه‌ای، سرپرست طرح‌های آزادراهی شمال‌غرب کشور تعیین تکلیف آزادراه شدن این مسیر را به آینده موکول کرده بود ( اینجا )

با این حال همواره وزارت راه و شهرسازی و متولیان از پروژه نیمه‌تمام و در حال احداث لاک‌پشتی عوارض دریافت و هر بار نیز عوارض آن را افزایش داده‌اند که بارها با اعتراض رانندگان مواجه شده ضمن اینکه وضعیت عدم رسیدگی به حاشیه‌های این مسیر و تلمبار زباله در قسمت‌های مختلف تاکنون با بی‌توجهی دستگاه‌ها ادامه دارد. (اینجا)

تغییرات مداوم پیمانکاران از دیگر مشکلات این مسیر است که بارها انجام گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904283

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی در دور دوم انتخابات از چه کسانی حمایت می‌کنند؟
  • وعده‌های مدیریتی « تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر آزادراه ارومیه-تبریز» ادامه دارد
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند