Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:41:48 GMT

حمله به خودرو علیرضا افتخاری در جاده ساوه

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۰۰۲۳

حمله به خودرو علیرضا افتخاری در جاده ساوه

تهران- ایرنا- عده ای ناشناس به خودرو حامل علیرضا افتخاری خواننده کشورمان حمله کردند و وی را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا خودرو شخصی علیرضا افتخاری در منطقه روستای آراسنج سفلی در نزدیکی ساوه مورد حمله عده ای ناشناس قرار گرفت. در این حمله که به تخریب خودرو این خواننده منجر شد این هنرمند نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه چشم و صورت آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا افتخاری در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ایرنا، ضمن اعلام این خبر گفت: چرا باید در کشور شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و افراد غیر بومی و غریب در مناطق روستایی و دور افتاده مورد حمله و ضرب شتم گروهی قرار بگیرند.
وی افزود: قبلا نیز شاهد چنین برخوردهایی در دیگر نقاط بوده ام و چنین برخوردهایی را بی ربط به دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و حضور من در مراسم ایشان نمی دانم. اما جدای از همه این موارد بیشتر از خودم برای رواج چنین فرهنگ خشونت باری در جامعه متاسفم.
وی در ادامه این گفت وگو از امام جمعه منطقه آراسنج سفلی خواست تا نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و حمله کنندگان را نصیحت کند.
فراهنگ**9494** 9053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي موسيقي عليرضا افتخاري حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی ساوه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور ۲ فرد ناشناس، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان ساوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از صحت موضوع اعلامی و حضور این افراد به منظور حفاری و کشف اشیاء عتیقه، ماموران ۲ نفر را حین حفاری مشاهده و دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه از این متهمان یک دستگاه گنج یاب و مقادیری اشیاء تاریخی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد خاطرنشان کرد: این افراد با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی ساوه، به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیاء گران قیمت باستانی و عتیقه را در روستای مورد نظر داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با افراد سودجو و قانون گریز به منظور پیشگیری از سرقت آثار تاریخی و فرهنگی کشور افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • (ویدئو) حمله ناگهانی خرس به یک خودرو
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز