Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، محسن تقی‌پور رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز 9 اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی مراسم جزءخوانی ماه مبارک رمضان که به میزبانی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزارشد، با تقدیر و تشکر از حضور مدعوین و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: هدف از برگزاری طرح جزءخوانی قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس با قرآن و نهادینه سازی سنت ختم قرآن کریم در بین عموم جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر ھمکاری ھمه دستگاه‌ها جهت برگزاری برنامه «جزء خوانی قرآن کریم» در طول ماه مبارک رمضان تأکید کرد و با اشاره به ھدف تشکیل جلسه که تدوین نهایی برنامه‌های ماه مبارک رمضان است، اظهارامیدواری کرد که بتوان در یک راستا که ھدف ھمه رضایت خداوند است، به توسعه فرھنگ قرآنی و معنویت، نماز و عبادت‌ھای ماه رمضان پرداخته شود.
رئیس اداره امور قرآنی استان با اشاره به اینکه در ارزیابی‌های سال گذشته توسط صدا و سیمای کشور، مراسم جزءخوانی در مصلی شهرکرد رتبه اول کشور را دریافت کرده است، افزود: امسال همزمان با شروع ماه میهمانی خدا ، مراسم شاخص جزء خوانی قرآن کریم با قرائت روزانه یک جزء از کلام وحی توسط قاریان برجسته استانی از ساعت 18 تا 19.30 در مصلی بزرگ امام خمینی( ره) شهرکرد برگزار می‌شود.
تقی‌پور همچنین با اشاره به اینکه این مراسم علاوه بر پخش مستقیم از شبکه استان از صد او سیمای کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز پخش خواهد شد، اضافه کرد: برنامه‌ریزی در زمینه‌های پخش از صداوسیمای استان، نیروی انسانی، هماهنگی با مرتلین قرآنی، ایاب و ذهاب قاریان، عوامل اجرایی و امنیت جزءخوانی، تامین تجهیزات، جایگاه قاری، رحل و قرآن مورد نیاز ، صوت و مجری از جمله مواردی بود که هماهنگی‌های آن در این جلسه صورت گرفت.
وی ادامه داد: تفسیر قرآن کریم نیز توسط مفسر قرآن هر روز به مدت 30 دقیقه بعد از اتمام جزء خوانی برگزار می‌شود و از عموم شهروندان جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید.
رئیس اداره امور قرآنی استان با اشاره به برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در سایر شهرستان‌های استان، گفت: در هر شهرستان یک برنامه به صورت نمادین و با نظارت کارشناسان قرآنی برگزار می‌شود و علاه براین در اکثر موسسات، خانه‌های قرآنی و مساجد نیز مراسم جزء خوانی و تفسیر برگزار خواهد شد.
تقی‌پور همچنین بیان کرد: به منظور گسترش معارف قرآنی مراسم جزءخوانی در تمامی شهرستان های استان توسط کارشناسان اداره امور قرآنی ارزیابی و در پایان از شهرستان برتر تجلیل به عمل می‌آید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی مراسم جز خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

کد خبر 848108 منبع: میزان برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها خبر مهم مسیحیت سوئد

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو