Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرناپلاس- رهبر معظم انقلاب در غرفه «روایت فتح» در نمایشگاه کتاب با فرزند یکی از سرداران شهید دیدار کردند و حال یک کارگردان شهید را جویا شدند.

رهبر انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه از سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند. ایشان در بازدید از نمایشگاه به برخی از غرفه‌ها سر زدند و با ناشران به گفت‌وگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غرفه انتشارات «روایت فتح» یکی از غرفه‎‌هایی بود که امسال در مسیر بازدید رهبر معظم انقلاب قرار داشت.

محسن دریالعل مدیر انتشارات «روایت فتح» با اشاره به اینکه برای اولین بار بود که ایشان به غرفه ما می‌آمدند، درباره این دیدار به ایرناپلاس گفت: آقا روی دو کتاب بیشتر تأمل کردند، یکی کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد» بود که شرح زندگی شهید منا، خانم مرجان نازقلیچی، فرماندار اهل سنت بندر ترکمن است و ایشان از قبل با این شهید و خانواده‌اش آشنا بودند. کتاب دیگر هم از مجموعه کتاب مادران، به نام «جای پای فرهاد» بود که زندگی شهید «فرهاد خادم» به روایت مادرش است که این کتاب زندگی‌نامه شهید فرهاد خادم، شهید زرتشتی دفاع مقدس است. جالب اینکه این شهید علاقه ویژه‌ای به امام رضا(ع) داشت و برای زیارت به مشهد هم می‌رفت. آقا کتاب را که باز کردند دقیقا همین بخش ماجرای ارادت او به امام رضا(ع) آمد.

کتاب‌های زندگی علامه طباطبایی و شهید بهشتی، مجموعه نیمه پنهان و یادگاران هم از جمله کتاب‌هایی بود که آقا قبلا دیده بودند و تجدید چاپ‌ها را ملاحظه کردند.

اما در غرفه «روایت فتح» یک اتفاق جالب هم افتاد. به گفته محسن دریالعل همزمان با حضور رهبر معظم انقلاب، مهدی صیاد شیرازی، پسر شهید صیاد، هم مهمان غرفه «روایت فتح» بود؛ آقا با پسر شهید صیاد هم حال و احوال کردند و حال مادرشان را جویا شدند و سلام ویژه رساندند.

از آنجایی که نام «روایت فتح» با شهید سید مرتضی آوینی عجین است، رهبر انقلاب هنگام خروج از غرفه از این شهید هم یادی کردند. به گفته دریالعل ایشان حال خانواده شهید آوینی؛ فرزندان و همسر شهید آوینی را هم جویا شدند و پرسیدند اینجا هستند و با انتشارات روایت فتح همکاری می‌کنند؟ که گفتم خیر؛ همسر شهید آوینی انتشارات «واحه» را راه‌اندازی کرده‌اند و آنجا فعالیت می‌کنند.

گزارش از سعید موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رهبر انقلاب در نمايشگاه كتاب شهيد صياد شيرازي شهيد آويني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم

مرحوم صابری ملقب به گل آقا از نظر رهبر انقلاب نمونه طنزپردازی متعهد است که در زمان ریاست جمهوری معاون فرهنگی ایشان بوده است.

ویدئوی یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم کیومرث صابری منتشر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • فیلم/نمونه طنزپرداز متعهد به روایت رهبر انقلاب
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد